Het grote Feyenoord transfertopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding

Hij blijkt inderdaad weinig te hebben geleerd. Verkoopbeleid prima, inkoopbeleid een drama.

Fabian

Active member
Elia, Botteghin en Kramer gaan waarschijnlijk alle drie komen. Bron: AD en vooruit... Krabbendam.

Max

Administrator
Forumleiding
Elia, Botteghin en Kramer gaan waarschijnlijk alle drie komen. Bron: AD en vooruit... Krabbendam.

Kan Jamel misschien toch nog de slaap vatten. Deze week nog of is eind deze maand vroeg genoeg? Wat een lachwekkend beleid hebben we toch dat we nu nog met Botteghin en Kramer komen aanzetten. Verder lekker dat we een lijstje hadden liggen met betaalbare talentvolle buitenspelers.

inhethoekje

Active member
Wat 3 nederlagen wel niet doen bij van Geel.

Na zaterdag was het wel duidelijk dat sommige zaken in een versnelling zouden komen, daarbij kwam nog eens even 2,5 miljoen vrij van Boutius en dan weet je dat deze week er dingen gaan veranderen.

Max

Administrator
Forumleiding
Van die 2,5 miljoen euro is een half miljoen een bonus en die overige 2 miljoen daar gaat ook nog een deel naar de investeerders. Van Geel had Kramer en Bottgehin veel eerder kunnen halen, maar hij is schijnbaar nu in paniek. Ik zou daar maar flink van profiteren als ADO en Grunn zijnde.

inhethoekje

Active member
Nou ja, dat geld interesseert me eigenlijk nu even niet, we zijn gezond en kunnen af en toe weer een gok wagen.
Van vroeger hebben we hopelijk nu geleerd maar bij van Geel weet ik dat dat wel goed zit, net als bij Gudde.

Ik keur overigens de komst van Elia af, maar dit terzijde, en ik ben een Werder fan.

inhethoekje

Active member
Of men moet een prestatiecontract met Elia afsluiten, dan kan het nog wat worden met die jongen.
Maar ik denk het eerlijk gezegd niet, die is zo vol van zichzelf dat zijn naaste omgeving buigt als hij langsloopt.

Max

Administrator
Forumleiding

Het laatste seizoen dat hij beter presteerde dan de Bo?tius van afgelopen seizoen was geloof ik zijn laatste seizoen bij FC Twente. Een prestatiecontract zou dus een prima deal zijn. Kun je net zo goed die maffe Drenthe erbij nemen. Die is volgens mij zelfs nog minder vaak de bocht uit gevlogen.

Maar goed, wie weet dat hij per ongeluk weer zijn niveau van zijn laatste jaar FC Twente haalt.

Laatst bewerkt:

inhethoekje

Active member
Elia halen zou een belediging naar Boetius zijn.
Zijn contract niet opwaarderen maar wel Elia halen die werkelijk niks heeft gepresteerd de afgelopen 2 jaar maar wel overal vorstelijk, dus ook straks bij ons, wordt betaald.

Ik opteer gewoon voor Botteghin en Kramer, en op de vleugel zoekt van Bronckhorst het maar even uit wie er komt te staan.
Voor mijn part Toonstra weer, dat ging niet slecht een paar maanden en op het middenveld hebben we nog genoeg spelers.

En ik wil Immers weer terug in de basis, en Reverend Dirk ook.!

Max

Administrator
Forumleiding

Feyenoord heeft laten lekken dat Feyenoord wel een goed salaris wilde betalen. Bo?tius heeft aangegeven dat Van Bronckhorst geen tijd had voor een gesprek. Geen idee waar het mis is gegaan. Wel typisch dat Bo?tius zijn contract na een goed laatste seizoen Koeman in tegenstelling tot Immers zijn contract niet is opgewaardeerd en dat we Elia inderdaad na een hoop mislukte seizoenen wel vet gaan betalen. Straks hebben we weer een dure bank en tribune en staan er jeugdspelers het werk te doen tegen een fractie van het geld.

Laatst bewerkt:

inhethoekje

Active member
Wat weer impliceert dat bv een van Beek straks ergens in april begint te morren en op een vertrek aanstuurt.

Het is allemaal zo voorspelbaar dat het eigenlijk lachwekkend is.

Max

Administrator
Forumleiding

Wat weer imlpiceert dat van Beek straks begint te morren en op een vertrek aanstuurt.

Wat wil je als Botteghin en Van der Heijden beduidend meer verdienen dan de betere Van Beek en koekwaus Manu evenveel. Het scheelt dat Van Beek niet bij een Engels management zit die een beetje de selectie op die manier op een rijtje zet.

inhethoekje

Active member
Wat wil je als Botteghin en Van der Heijden beduidend meer verdienen dan de betere Van Beek en koekwaus Manu evenveel.

Die 2 spelers zijn wel ''gearriveerde'' spelers dus dat ze iets hoger in de schaal zitten lijkt me logisch.
Maar je kan van van Beek niet verwachten dat hij zich te pletter verdedigt voor een Elia die nooit meeverdedigd, dan krijg je scheve gezichten.

Over Manu wil ik het niet hebben, dat is breedtevulling.

fr-keff

Active member
Elia leefde weer heel even op bij Koeman. Laten we hopen dat hij zijn zinnen heeft gezet op het EK 2016. Met een sterk seizoen zit je zo weer bij de selectie. Alhoewel... Met Blind als BC.

Fabian

Active member
Elia wordt deze morgen medisch gekeurd volgens De Telegraaf. Dus die is binnen 24 uur FeyenoorderT.

Er is daarnaast een persoonlijk akkoord met Kramer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan