Het grote Feyenoord transfertopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jozsef

New member
Ik weet wel dat je de scouting bij Feyenoord definitief kunt opdoeken... Het is te hopen dat er nog ergens iemand een bekende treft op het strand, die aardig kan ballen.

Die is jaren geleden al opgedoekt. Deze logische namen bracht DVK namelijk ook al voort.
Laat Bottegin maar komen. Varkenoord staat even droog en ik zie geen betere (en betaalbaar) in Nederland.
 

fr-keff

Active member
Hans is toch ook wel iemand die de prijs lekker kan opdrijven? 3 miljoen max zou ik ervoor geven...
 

Fabian

Active member
Nijland kennende heeft hij ook al gewoon een scoutingslijstje klaar leggen voor wanneer Botteghin vertrekt. Hij wel.
 

fr-keff

Active member
Nijland kennende heeft hij ook al gewoon een scoutingslijstje klaar leggen voor wanneer Botteghin vertrekt. Hij wel.

Groningen lijkt de laatste jaren wat minder pareltjes te halen. Al speelt die middenvelder wel goed tibbeling ofzo.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hans is toch ook wel iemand die de prijs lekker kan opdrijven? 3 miljoen max zou ik ervoor geven...

3 miljoen lijkt mij wat veel voor een 27 of 28-jarige verdediger met een ??njarig contract. 1,5 tot 2 miljoen euro is al de hoofdprijs.

Nijland kennende heeft hij ook al gewoon een scoutingslijstje klaar leggen voor wanneer Botteghin vertrekt. Hij wel.

Misschien kunnen we beter Nijland dan eens oppikken voor de inkoop. Mag Van Geel zijn loonsverhoging van een paar jaar geleden weer inleveren en zich beperken tot verkoop.
 

Fabian

Active member
Van Geel geeft vol gas: "Wij gaan proberen hem naar Feyenoord te halen"
Wednesday 29 July 2015 om 14:53

Feyenoord gaat op korte termijn een nieuw bod doen op Eric Botteghin. Dat bevestigt Martin van Geel, technisch directeur van de Rotterdammers, woensdag tegenover het Algemeen Dagblad.

Eerder op de dag werd al bekend dat een eerste bod van Feyenoord afgewezen was. De Rotterdammers leggen zich daar niet bij neer. "Wij gaan proberen hem naar Feyenoord te halen, zijn in gesprek met FC Groningen en doen op korte termijn een nieuw bod", bevestigt Van Geel tegenover het AD.

"Dat hij met zijn kwaliteiten een toegevoegde waarde aan onze selectie zou zijn, wordt door onze staf en scouting breed gedragen", vervolgt de beleidsbepaler. "Op bepaalde posities in ons elftal hebben we nog behoefte aan meer concurrentie. En net als Jan-Arie van der Heijden behoort hij tot de leeftijdsgroep 25 tot en met 30 jaar. Dat zijn jongens met een bepaalde ervaring, die we graag toevoegen aan dit Feyenoord."

FC Groningen heeft al laten weten er alles aan te doen om Botteghin in de Euroborg te houden. De Groningers verloren eerder deze zomer al Maikel Kieftenbeld en Tjaronn Chery.

www.voetbalprimeur.nl

Haha, wat Nijland kan, kunnen wij ook denkt Van Geel. Die gooit extra druk op de ketel door zelf ook met de media te praten nu.
Leuk dit soort spelletjes.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Toch vraag ik mij af wanneer Van Geel zich voor het eerst heeft gemeld bij Groningen. Waarom kon Botteghin niet eerder al worden gecontracteerd?
 

fr-keff

Active member
Toch vraag ik mij af wanneer Van Geel zich voor het eerst heeft gemeld bij Groningen. Waarom kon Botteghin niet eerder al worden gecontracteerd?

Omdat er weinig budget was? Met het potje van vorig seizoen Marko gehaald en met de opbrengsten van Clasie haalt hij Botteghin en Gustafson?

Dat is maar een gedachte.
 

fr-keff

Active member
Krabbedam wil ook even zijn mening geven hoor. Te Vrede, JP en Vilhena zullen nog vertrekken. Kongolo wil ook een transfer als Gio van hem een LB wil maken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Omdat er weinig budget was? Met het potje van vorig seizoen Marko gehaald en met de opbrengsten van Clasie haalt hij Botteghin en Gustafson?

Dat is maar een gedachte.

Ja maar waarom staat Gustafson klaar op het moment dat Clasie vertrekt en lijkt het eerste bod nu pas gedaan weken na het vertrek van Clasie. De prioriteit zou toch bij Botteghin moeten liggen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Krabbedam wil ook even zijn mening geven hoor. Te Vrede, JP en Vilhena zullen nog vertrekken. Kongolo wil ook een transfer als Gio van hem een LB wil maken.

Het loopt tenslotte al de hele zomer storm voor deze jongens. NAC heeft de naam van Te Vrede laten vallen, JP is in een vaag gerucht aan Newcastle gelinkt en Gala is in een vaag gerucht aan Kongolo gelinkt.
 

fr-keff

Active member
Ja maar waarom staat Gustafson klaar op het moment dat Clasie vertrekt en lijkt het eerste bod nu pas gedaan weken na het vertrek van Clasie. De prioriteit zou toch bij Botteghin moeten liggen.

Logisch wil ik het ook niet noemen. Ik snap het binnen halen van Gustafson ook nog altijd niet zolang er geen middenvelders vertrekken zie ik hem niet in actie komen. Immers en Vilhena zullen toch hoger op het lijstje staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan