Het grote Feyenoord transfertopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pascallovic

Well-known member
Wat maakt het uit of een speler in Juli komt of ver in Augustus? Geen enkel elftal is zeker van een 100% zekere spelersgroep tot 31 Augustus. Die ene speler die nog komt passen we zo in.
Als jij vanaf januari weet dat je sowieso centrale verdedigers moet gaan halen, waarom dan wachten tot ver in augustus? Je kunt geen 100% zekere spelersgroep krijgen voor 31 augustus, maar als je al vroeg weet wat je sowieso nodig gaat hebben, dan moet je dat gewoon tijdig halen.
 
G

Gast

Guest
Als jij vanaf januari weet dat je sowieso centrale verdedigers moet gaan halen, waarom dan wachten tot ver in augustus? Je kunt geen 100% zekere spelersgroep krijgen voor 31 augustus, maar als je al vroeg weet wat je sowieso nodig gaat hebben, dan moet je dat gewoon tijdig halen.

Waarom? Geld!
 

Miramar

Well-known member
Zonder geld kun je in Maart nog niks halen. Er vanuit gaan dat er spelers verkocht gaan worden lijkt mij ook geen manier van werken. Een moeilijk baantje zo' n TD.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Waarom? Geld!

Er was wel geld. In de winterstop was er op zich geld voor Chery en in juni was er wel geld voor Vejinovic. Verder hebben we inmiddels al wat weekjes Clasie verkocht en stond er wel een Gustafson klaar voor 1,5 miljoen euro.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Botteghin zet er nu zelf druk achter. Spelen voor Feyenoord is blijkbaar zijn droom. Die komt dus.
 

Fabian

Active member
Gelijk heeft hij natuurlijk.

Hij snapt ook niet dat Nijland vooralsnog de transfer tegen werkt. Een transfer is immers ook goed voor Groningen en hij heeft hier negen jaar voor gewerkt.
 
Laatst bewerkt:

Fabian

Active member
Hier maar even het hele bericht:

Botteghin snapt houding Nijland niet: ''Dit is mijn droom''

Eric Botteghin wil niets liever dan naar De Kuip. Ook twee clubs uit het Championship hebben interesse in de verdediger, maar de voorkeur van de Braziliaan gaat uit naar een overgang naar Feyenoord. ''Dat is mijn droom'', erkent de verdediger in het Dagblad van het Noorden.

''Als het niet doorgaat is dat een gemiste kans voor mij en dat zou ik heel jammer vinden'', gaat Botteghin verder. ''Ik ben naar Nederland gekomen om het maximale uit mijn carri?re te halen. Sportief en financieel. Ik ben bijna 28 en nu doet die kans zich voor. Feyenoord is een van de grootste clubs van Nederland. Dit is een droom voor mij.''

FC Groningen werkt in de persoon van directeur Hans Nijland voorlopig niet mee. ''Nee, dat snap ik niet. Als ik de stap maak naar Feyenoord is dat ook goed voor FC Groningen. Ik heb de club in sportief opzicht twee keer geholpen en kan FC Groningen nu ook financieel nog een keer helpen. Een transfer naar Feyenoord is een goede deal voor zowel FC Groningen als voor mij.''

Feyenoord bevestigde gisteren de belangstelling en kondigde een tweede bod aan. Botteghin kan vooralsnog weinig met de woorden uit Rotterdam, zegt hij. Of hij al met Van Geel en Giovanni van Bronckhorst heeft gesproken? Met een veelbetekenende lach: ''Sorry, maar misschien heb ik al te veel verteld. Het is niet verstandig om daar nu op in te gaan'', aldus de mandekker in het Algemeen Dagblad.

www.fr12.nl

Die zet er dus ook druk achter. Zoveel lijkt me duidelijk.

Ben benieuwd.
 
?

?uti

Guest
Hij gaat wel. Groningen wil eerst rond zijn met een vervanger, daarna mag Botteghin pas naar Feyenoord.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik blijf erbij dat Van Geel hem drie weken geleden al had moeten halen. Had hij ook wat oefenwedstrijdjes kunnen spelen enzo. Aangezien hij gelijk aan de bak mag, omdat Van Beek de start van de competitie niet haalt.

Maar ik ben wel blij dat hij komt. Al is het maar omdat ik hem jaren geleden al genoemd heb in deze sectie. Ik ben fan van die jongen.
 

fr-keff

Active member
Ik blijf erbij dat Van Geel hem drie weken geleden al had moeten halen. Had hij ook wat oefenwedstrijdjes kunnen spelen enzo. Aangezien hij gelijk aan de bak mag, omdat Van Beek de start van de competitie niet haalt.

Maar ik ben wel blij dat hij komt. Al is het maar omdat ik hem jaren geleden al genoemd heb in deze sectie. Ik ben fan van die jongen.

Werd in zijn FC Zwolle tijd al eens gelinkt aan Feyenoord maar toen kwam het niet tot een transfer.
 

Batigoal

Well-known member
Wel het schoolvoorbeeld van een voetballer die stap voor stap een trede hoger gaat in zijn carri?re.
 

Fabian

Active member
Werd in zijn FC Zwolle tijd al eens gelinkt aan Feyenoord maar toen kwam het niet tot een transfer.

Toen vond ik hem al goed, maar hij heeft een prima carri?re-opbouw. Wel jammer van 2 seizoenen NAC. Maar zo heeft iedereen zijn smetje.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wanneer hebben we Kramer gehaald? Het Feyenoord gehalte is met Mulder en Stam al groter bij NAC.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan