Het grote Feyenoord transfertopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben het met je eens Jamel, maar waar haal je in godesnaam zo snel scouts vandaan?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben wel over te halen bij een goed bod.

Voor je huidige salaris plus onkostenvergoeding voor de te maken kosten heeft Van Geel dan een prima deal. Sommige weekenden ben je volgens mij een kwart Boskamp zoveel kijk je. Ga je vast mee akkoord als echte Feyenoorder en voetballiefhebber.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Voor je huidige salaris plus onkostenvergoeding voor de te maken kosten heeft Van Geel dan een prima deal. Sommige weekenden ben je volgens mij een kwart Boskamp zoveel kijk je. Ga je vast mee akkoord als echte Feyenoorder en voetballiefhebber.

Precies. Bel jij even met Van Geel? Of moeten we onze huismakelaar, Reinoud, inschakelen?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Precies. Bel jij even met Van Geel? Of moeten we onze huismakelaar, Reinoud, inschakelen?

Ik gun Reinoud zijn commissie wel. Voor een Ajacied is het een toffe peer. Die regelt vast dat je in Oost-Europa de cultuuravondjes ter ontspanning ook vergoed krijgt.
 

gevegt

Well-known member
Dan kan Jamel dus niet op de meeting komen. Het lijkt me sterk dat hij dat er voor over heeft.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hij kan toch ook Olympiakos scouten? Alcohol is hij toch mee gekapt, dus die scherpe analyse van de wedstrijd komt wel voor elkaar.
 

gevegt

Well-known member
Hij kan toch ook Olympiakos scouten? Alcohol is hij toch mee gekapt, dus die scherpe analyse van de wedstrijd komt wel voor elkaar.

Haha, Olympiakos, daar loopt werkelijk niemand rond die een beetje fatsoenlijk tegen een bal kan trappen, daar hoef je echt geen scout voor te zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Haha, Olympiakos, daar loopt werkelijk niemand rond die een beetje fatsoenlijk tegen een bal kan trappen, daar hoef je echt geen scout voor te zijn.

Heb je een punt. Als die jongens als Afellay speeltijd gunnen...
 

Janssen

Well-known member
Het grote Feyenoord transfertopic

Nu zijn redelijke spelers van Vitesse ineens goed genoeg voor Feyenoord? Ik vind het maar vreemd.
 

Fabian

Active member
Feyenoord informeert bij Botteghin

Door: redactie
29-7-15 - 12:29

Feyenoord heeft anderhalve week geleden Groningen-verdediger Erik Botteghin gepolst voor een overgang naar de Kuip. Dat bevestigde de geboren Braziliaan zojuist aan AD Sportwereld. Of de de Rotterdammers nog altijd ge?nteresseerd zijn nu Jan-Arie van der Heijden naar Rotterdam is gekomen, weet Botteghin niet. De verdediger heeft bij Groningen nog een contract voor een jaar. Daarin staat geen gelimiteerde transfersom.

Botteghin mag van FC Groningen niet vertrekken. De verdediger heeft bij Groningen nog een contract voor een jaar. Daarin staat geen gelimiteerde transfersom.

www.ad.nl
 

Janssen

Well-known member
Niet om te zeuren, maar mag ik dit heel treurig vinden? Dit is toch gewoon materiaal voor een middenmoter?
 

Max

Administrator
Forumleiding
We kunnen nog wel een of twee verdedigende versterkingen gebruiken. Ik neem aan dat Van der Heijden niet als back up/concurrent van Van Beek is gehaald en Van Bronckhorst vindt Dammers nog te licht.

Niet om te zeuren, maar mag ik dit heel treurig vinden? Dit is toch gewoon materiaal voor een middenmoter?

Dat mag. Ik ga er niet van uit dat hij basisspeler is al Van Beek fit is. Als je geen scouting hebt, dan zul je toch wat moeten. Wat loopt er verder nog rond in Nederland?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan