Het grote Feyenoord transfertopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fabian

Active member
PSV mag dan voor meer verkopen, maar wij halen over de laatste vijf seizoenen een beter nettoresultaat. PSV betaalt ook meer voor zijn aankopen.

CKBiz7NWcAAwQ07.png:large


Bron: Tussen de linies
 
Laatst bewerkt:

vakx2.0

Banned
Heb je de 1,3 miljoen van Lens die deze week binnenkomt er al bijgeteld? In dat geval zitten we namelijk - bizar genoeg - op 44.400.000 euro voor PSV en dat is 0,4 beter dan Feyenoord. ;-)
 

SanMark.

Well-known member
Opvallend dat Ajax daar nog 10 miljoen bovenstaat.

Dat had ik na al die jubel verhalen van Vakkie niet verwacht.
 

Fabian

Active member
Heb je de 1,3 miljoen van Lens die deze week binnenkomt er al bijgeteld? In dat geval zitten we namelijk - bizar genoeg - op 44.400.000 euro voor PSV en dat is 0,4 beter dan Feyenoord. ;-)

Wellicht is de 1 miljoen voor Pelle ook nog niet meegerekend. Kom ook binnen. Dus tja.
 

vakx2.0

Banned
PSV heeft genoeg te jubelen zonder dat ik daar een Ajax vergelijking voor nodig heb.
Blijf jij vooral lekker jubelen over die 100.000.000 op de bank, terwijl het Ajaxvoetbal - ook volgens 'tussendelijnen' - achteruit holt... het is maar wat je belangrijk(er) vindt.

@Fabian... heb je een linkje naar dat artikel, want ik krijg 'm niet gevonden op tussendelijnen. Wel een leuke site trouwens!!!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als 42.740.000 + 1.300.000 samen 44.400.000 is en geen 44.040.000, dan zou ik verder de jubelverhalen van vakx niet al te serieus nemen.
 

Fabian

Active member
Opvallend dat Ajax daar nog 10 miljoen bovenstaat.

Dat had ik na al die jubel verhalen van Vakkie niet verwacht.

Ajax doet het financieel gezien zeer netjes.

Deze cijfers geven wel aan dat het erg lastig is voor Feyenoord om het kampioenschap te bemachtigen. Ajax en PSV kopen en verkopen in een hoger segment.
Het is al knap dat we onder Koeman met inventiviteit zijn aangehaakt.
 

vakx2.0

Banned
Als 42.740.000 + 1.300.000 samen 44.400.000 is en geen 44.040.000, dan zou ik verder de jubelverhalen van vakx niet al te serieus nemen.

LOL. Te vroeg gejubeld. :duim:

Maar als Pelle niet eens is meegenomen, zet ik wel wat twijfels bij de actualiteitswaarde van deze cijfers. Een linkje kan uitkomst bieden.
 

Fabian

Active member
Hoe oud is dat statistiekje dan. Want met name recentelijk is er nogal wat cash binnengerold in Eindhoven.

Bij Feyenoord ook. Dit statistiekje is deze morgen op Twitter geplaatst door Tussen De Linies. Die heeft gebruik gemaakt van de cijfers van Transfermarkt.nl.
Ik heb niet precies inzicht in wat is meegenomen. Maar ik ken Tussen De Linies als betrouwbaar.

Maar als je het er moeilijk mee hebt, mag je het gerust narekenen hoor. Leef je uit.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord transfertopic

Bij Feyenoord ook. Dit statistiekje is deze morgen op Twitter geplaatst door Tussen De Linies. Die heeft gebruik gemaakt van de cijfers van Transfermarkt.nl.

Maar als je het er moeilijk mee hebt, mag je het gerust narekenen hoor. Leef je uit.

Heb ik et vastgesteld dat vakx niet kan rekenen en ga jij hem het laten narekenen. Ik gok dat PSV daarna ook boven Ajax staat.
 

vakx2.0

Banned
Nee, ik heb het er niet moeilijk mee. Het is alleen zo dat ik het op de site van tussendelinies zelf nergens zie. En er zit ook geen zoekfunctie op die site, helaas.

En als we er conclusies aan willen verbinden, is het natuurlijk wel prettig te weten of die 30 mio van Memphis en die 20 mio van Wijnaldum al zijn meegerekend. Of niet. Dat maakt wel wat meer uit dan die misrekening van 3 ton.... peanuts . ;-)
 

vakx2.0

Banned
Laat maar. Zelf gevonden!

Cijfers lijken actueel te zijn. Mooi.
Bij PSV grillig... vier seizoenen terug, vette winst.
Twee jaar terug ook.
Tussendoor verliesjaren (klein verlies, maar toch).
Dit seizoen, supervette winst.

Bij Ajax loopt het inmiddels jaar na jaar terug. Neerwaartse spiraal.

Nogmaals... erg leuke site!

Schermafbeelding 2015-07-16 om 11.35.39.jpgSchermafbeelding 2015-07-16 om 11.35.52.jpgSchermafbeelding 2015-07-16 om 11.36.02.jpg
 
Laatst bewerkt:

SanMark.

Well-known member
Nee, ik heb het er niet moeilijk mee. Het is alleen zo dat ik het op de site van tussendelinies zelf nergens zie. En er zit ook geen zoekfunctie op die site, helaas.

En als we er conclusies aan willen verbinden, is het natuurlijk wel prettig te weten of die 30 mio van Memphis en die 20 mio van Wijnaldum al zijn meegerekend. Of niet. Dat maakt wel wat meer uit dan die misrekening van 3 ton.... peanuts . ;-)


Ah kijk daar gaan ze de mist al in 30 miljoen voor Depay. Speler krijgt de helft van alles boven de 20 miljoen. Lijkt me dat er bij tussendelinies een Eindhovense boekhouder hebben.
 

vakx2.0

Banned
Wederom maar weer een halve waarheid. Jouw waarheid.
Ten eerste geldt dat bedrag voor alles boven de 25 mio i.p.v. 20 mio.
En ten tweede reken jij nu buiten de bonussen.

Maar laten we ons bij de cijfers van tussendelijnen houden. Objectiever zijn ze nu eenmaal niet voor handen.
 

SanMark.

Well-known member
PSV heeft genoeg te jubelen zonder dat ik daar een Ajax vergelijking voor nodig heb.
Blijf jij vooral lekker jubelen over die 100.000.000 op de bank, terwijl het Ajaxvoetbal - ook volgens 'tussendelijnen' - achteruit holt... het is maar wat je belangrijk(er) vindt.

@Fabian... heb je een linkje naar dat artikel, want ik krijg 'm niet gevonden op tussendelijnen. Wel een leuke site trouwens!!!

Vergelijking met Ajax is natuurlijk alleen maar interessant als je er boven staat.....

Trouwens Vakkie jij bent degene die continue het geld erbij haalt, dus nu niet de zaken omdraaien zoals je zo vaak doet als je in de slachtoffer rol wilt kruipen.

Maar goed 4 keer kampioen van de laatste 5 jaar en het op de transfermarkt het beste doen. Zo zou je het natuurlijk ook uitkunnen leggen.

De afgelopen twee jaar was het voetbal om te huilen zo slecht ( en toch nogmaals kampioen geworden) dus dat lijkt me een zeer mooie wake up call.
 

vakx2.0

Banned
Voor de goede orde:

- Jamel start hier het onderwerp transfersommen / inkomsten (geld). Niet ik.
- Jij sleurt Ajax er weer bij. Niet ik.
- En waar je overal met je vingertje zwaait als er iemand een woord verkeerd gebruikt of een feitje mist, zit je nu zelf gewoon de boel bij elkaar te gokken.

Logisch dat je uit arre moede maar snel begint over de laatste vier kampioenschappen in vijf jaar... zo snel mogelijk off topic gaan als de brij wat te heet wordt. Zo kennen we je weer! :duim:
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Vakx, nu ben je jezelf aan het vrijpleiten van leugens, maar noem je vervolgens mijn naam. Terwijl ik er niks mee te maken heb.
 

SanMark.

Well-known member
Voor de goede orde:

- Jamel start hier het onderwerp transfersommen / inkomsten (geld). Niet ik.
- Jij sleurt Ajax er weer bij. Niet ik.
- En waar je overal met je vingertje zwaait als er iemand een woord verkeerd gebruikt of een feitje mist, zit je nu zelf gewoon de boel bij elkaar te gokken.

Logisch dat je uit arre moede maar snel begint over de laatste vier kampioenschappen in vijf jaar... zo snel mogelijk off topic gaan als de brij wat te heet wordt. Zo kennen we je weer! :duim:


In dit geval komt Fabian ermee, maar dat zal mede er neer gezet zijn na al de jubel verhalen van de minister van propaganda van Irak over allerlei transfers.

Zoals jij ook begint over het armoedige voetbal van Ajax van afgelopen seizoen ( waar je groot gelijk in hebt) maar ik trek dat dus even door na de afgelopen 5 jaar zoals de transferlijst ook van de afgelopen 5 jaar vermeld word. Dus dat kun je dan mooi bij elkaar optellen.

Wel even bij de feiten blijven Vakkie.
 

SanMark.

Well-known member
Vakx, nu ben je jezelf aan het vrijpleiten van leugens, maar noem je vervolgens mijn naam. Terwijl ik er niks mee te maken heb.

Als je zoveel onwaarheden vermeld raak je vanzelf een keer verstrikt in je eigen leugens natuurlijk. :football1:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan