Heb je de 1,3 miljoen van Lens die deze week binnenkomt er al bijgeteld? In dat geval zitten we namelijk - bizar genoeg - op 44.400.000 euro voor PSV en dat is 0,4 beter dan Feyenoord. ;-)
Wellicht is de 1 miljoen voor Pelle ook nog niet meegerekend. Kom ook binnen. Dus tja.
Opvallend dat Ajax daar nog 10 miljoen bovenstaat.
Dat had ik na al die jubel verhalen van Vakkie niet verwacht.
Als 42.740.000 + 1.300.000 samen 44.400.000 is en geen 44.040.000, dan zou ik verder de jubelverhalen van vakx niet al te serieus nemen.
Hoe oud is dat statistiekje dan. Want met name recentelijk is er nogal wat cash binnengerold in Eindhoven.
Bij Feyenoord ook. Dit statistiekje is deze morgen op Twitter geplaatst door Tussen De Linies. Die heeft gebruik gemaakt van de cijfers van Transfermarkt.nl.
Maar als je het er moeilijk mee hebt, mag je het gerust narekenen hoor. Leef je uit.
Nee, ik heb het er niet moeilijk mee. Het is alleen zo dat ik het op de site van tussendelinies zelf nergens zie. En er zit ook geen zoekfunctie op die site, helaas.
En als we er conclusies aan willen verbinden, is het natuurlijk wel prettig te weten of die 30 mio van Memphis en die 20 mio van Wijnaldum al zijn meegerekend. Of niet. Dat maakt wel wat meer uit dan die misrekening van 3 ton.... peanuts . ;-)
PSV heeft genoeg te jubelen zonder dat ik daar een Ajax vergelijking voor nodig heb.
Blijf jij vooral lekker jubelen over die 100.000.000 op de bank, terwijl het Ajaxvoetbal - ook volgens 'tussendelijnen' - achteruit holt... het is maar wat je belangrijk(er) vindt.
@Fabian... heb je een linkje naar dat artikel, want ik krijg 'm niet gevonden op tussendelijnen. Wel een leuke site trouwens!!!
Voor de goede orde:
- Jamel start hier het onderwerp transfersommen / inkomsten (geld). Niet ik.
- Jij sleurt Ajax er weer bij. Niet ik.
- En waar je overal met je vingertje zwaait als er iemand een woord verkeerd gebruikt of een feitje mist, zit je nu zelf gewoon de boel bij elkaar te gokken.
Logisch dat je uit arre moede maar snel begint over de laatste vier kampioenschappen in vijf jaar... zo snel mogelijk off topic gaan als de brij wat te heet wordt. Zo kennen we je weer! :duim:
Vakx, nu ben je jezelf aan het vrijpleiten van leugens, maar noem je vervolgens mijn naam. Terwijl ik er niks mee te maken heb.