Het grote Feyenoord transfertopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cees

New member
Hij plaats hem terwijl er een training gaande is. Als hij normaal gesproken ontbreekt op een training zou hij waarschijnlijk wel op de club zijn, toch?
Zo'n foto op zo'n moment plaatsen roept natuurlijk altijd vragen op. Waarschijnlijk niets aan de hand en Immers lacht zijn ballen uit zijn broek met al die reacties.

Leuk die speculaties :rumcolaa:
 

fr-keff

Active member
Hij plaats hem terwijl er een training gaande is. Als hij normaal gesproken ontbreekt op een training zou hij waarschijnlijk wel op de club zijn, toch?

Leuk die speculaties :rumcolaa:

Mijn eerste gevoel was dat hij gewoon een oude foto online gooit en binnen lekker op de hometrainer zit... :)
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Lexie houdt van dit soort grapjes. Hij zal nu inderdaad wel hard aan het lachen zijn terwijl hij alle reacties leest.
 

fr-keff

Active member
Lexie houdt van dit soort grapjes. Hij zal nu inderdaad wel hard aan het lachen zijn terwijl hij alle reacties leest.

Zou het een goede grap vinden... Gun Immers wel een mooie transfer. Maar een prima speler voor erbij tegen de kleinere clubs waar hij wel redelijk 'vaak' tegen scoort. Maar heb wel het gevoel dat een transfer ook zomaar dichtbij kan zijn.
 

fr-keff

Active member
Over Fer gesproken: McLaren wil hem naar Newcastle halen... Newcastle volgend seizoen dus in de CS.
 

fr-keff

Active member
CJ8wEM-WIAAuNiU.jpg


Nummer 6 is toch vrijgekomen, waarom dan zo'n hoog nummer?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord transfertopic

Harmeet Singh, die ging het volgens de kenners ook helemaal maken volgens mij. Het is altijd afwachten met spelers die zich nog niet echt hebben bewezen.

Hele andere categorie. Singh hebben we voor enkele tonnen gekocht en Gustafson komt voor 1,5 miljoen euro. Verder waren de verwachtingen wat betreft Singh helemaal niet hoog. Hij werd min of meer gehaald als een goede gok. Jamel, Fabian en ik waren op zich redelijk enthousiast n.a.v. zijn eerste minuten tegen Barendrecht. Alleen op het moment dat het tempo hoger ging in de echte wedstrijden liet hij het niet echt meer zien. Sowieso niet echt aan spelen toegekomen. Van Gustafson zullen ze meer verwachten. Talentvolle middenvelders met potentie hebben we genoeg, dus kennelijk is Gustafson iets bijzonders. Gezien zijn profielschets lijkt het gelukkig niet de doorsnee saaie huis tuin en Ikea keuken Zweede middenvelder te zijn.
 

Jozsef

New member
En lekker dwars. Ik hou wel van die types. Geen grijze muis.
De laatste Zweedse lastpak deed 't zo slecht nog niet.
 

fr-keff

Active member
Immers heeft iedereen dus mooi in de zeik genomen, hij was met de andere ontbrekende spelers in het ziekenhuis voor een medische test. :D
 

Max

Administrator
Forumleiding
Viel te verwachten. Die speelt gewoon tot het einde van zijn carri?re in het rood en wit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan