Het grote Feyenoord transfertopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

SanMark.

Well-known member
Ah, een kenner! Kun je mij wat vertellen over Gustafson? Wat voor type speler is het? En waarom zou hij het niveau van Feyenoord niet aan kunnen?

Oke ik zal het maar even inkoppen.

Als het een matige Zweed is moet hij het niveau van Feyenoord prima aankunnen. Waarschijnlijk hoort hij dan nog bij de beste van het team.
 

Fabian

Active member
Volgens Mikos Gouka van het AD is de interesse in Immers serieus.

Medische keuring Gustafson al morgen. Clasie morgen naar Engeland om voor vier jaar te tekenen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hopelijk maken ze die transfer echt zo snel rond met Gustafson. Zou toch leuk zijn als Fabian, Jamel en ik hem komende zaterdag tegen VVV al in actie kunnen zien.
 

Fabian

Active member
Feyenoord krijgt hoofdprijs: 15 miljoen voor Clasie
Feyenoord en Southampton zijn maandag tot een akkoord gekomen over een transfersom van 15 miljoen euro voor Jordy Clasie. De middenvelder vliegt vandaag naar Engeland om de laatste (persoonlijke) details af te ronden.

Volgens De Telegraaf is Clasie de op ??n na hoogste transfer voor Feyenoord ooit. Negentig procent van de transfersom (13,5 miljoen euro) staat direct vast, de laatste tien procent wordt uitgekeerd zodra de international een bepaald aantal wedstrijden voor Southampton heeft gespeeld. Een fitte Clasie zou echter moeiteloos aan dat aantal wedstrijden moeten komen.


www.fr12.nl


Voor Gustafson betaalt Feyenoord 1,5 miljoen. Hier wat reacties over hem die natuurlijk slaan als een tang op een varken, want de almachtige Palmboom heeft al gesproken:

'Geweldige' Gustafson kost Feyenoord 1,5 miljoen
Simon Gustafson moet zijn handtekening nog zetten, maar Feyenoord is al rond met de Zweedse jeugdinternational. In De Kuip zijn ze erg onder de indruk van de kwaliteiten van de aanvallende middenvelder en ook in De Telegraaf reageren diverse oud-voetballers enthousiast.

De Zweedse bondscoach Hakan Ericson: "Hij past bij het Nederlandse voetbal. Hij is een technische, zeer aanvallend ingestelde middenvelder. Simon heeft een geweldig linkerbeen en cre?ert kansen voor zichzelf en voor het elftal. They will love him in Rotterdam!"

Ook de Zweedse oud-international Ralf Edstr?m is een groot fan van Gustafson.''Met Simon krijgt Feyenoord een fantastische speler in De Kuip. Hij is nog jong, maar wordt heel goed. Hij laat in de Zweedse competitie al zulke mooie dingen zien. "

Feyenoord-legende Ove Kindvall mag uiteraard niet ontbreken. "Hij gaat zich bij Feyenoord op een geweldige manier ontwikkelen", zegt hij over Gustafson, die zo'n 1,5 miljoen euro gaat kosten.

www.fr12.nl

Bah, die non-kenners met hun mening. Een bondscoach die enthousiast is... de amateur.
 

Fabian

Active member
‘Van Geel vangt bot in Oostenrijk en gaat mogelijk over tot verkoop’

Woensdag, 15 juli 2015 om 07:43

Het is nog maar de vraag of Tonny Vilhena na de zomer nog op de loonlijst van Feyenoord staat. De middenvelder heeft nog maar een contract voor minder dan een jaar en werd, volgens het Algemeen Dagblad, ook tijdens het trainingskamp in Oostenrijk gepolst door technisch directeur Martin van Geel inzake een eventuele nieuwe overeenkomst.

Vilhena liet weten dat er niet te praten valt over een langere samenwerking. Het dagblad stelt dat de middenvelder het idee heeft dat er bij Feyenoord geen grenzeloos vertrouwen meer in hem is, ook al is Fred Rutten door Giovanni van Bronckhorst vervangen. Het feit dat zijn moeder ernstig ziek is, maakt dat de middenvelder niet zit te wachten op een zomerse transfer.

Feyenoord staat daar, volgens het dagblad, na de nieuwe weigering anders in. Van Bronckhorst, die in principe nog ruim in zijn middenvelders zit, heeft dagelijks contact met Van Geel over het aan- en verkoopbeleid. “Op dit moment heb ik volop keuze op het middenveld. Dat zorgt voor dynamiek", zo stelt de oefenmeester van de Rotterdamse club. "Maar het is half juli, we hebben nog zes weken voor we zien welke middenvelders ik daadwerkelijk tot mijn beschikking heb.”

www.voetbalzone.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan