Het grote Feyenoord transfertopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shayman

New member
Soms is Twitter wel een handig medium:

Actie om de interesse kenbaar te maken via Twitter heeft toch effect gehad

Alles wijst erop dat Jordy Clasie van Feyenoord naar Southampton gaat, maar zowel de zaakwaarnemer van de Feyenoord-captain als de club zelf schermt met belangstelling van meerdere clubs. En dat gebeurt met opzet, stelt het Algemeen Dagblad.

Ge?nteresseerde clubs verschenen volgens het dagblad ineens op het toneel. Aanvankelijk zaten die op het vinkentouw, maar na de melding van Feyenoord dat er ?concreet serieuze interesse? in Clasie was, kwamen zij toch om de hoek kijken. En daarmee helpt Feyenoord eigenlijk zichzelf. De club wil twaalf miljoen euro beuren voor Clasie, terwijl The Saints dat bedrag nog niet hebben geboden.

Nu er ook interesse is van andere clubs, stijgt de waarde van Clasie ineens. Southampton zou zelfs bereid zijn om ongeveer twaalf miljoen euro, de vraagprijs, neer te tellen voor de Oranje-international. Dat klinkt Feyenoord ongetwijfeld als muziek in de oren. Dan heeft de actie om de interesse kenbaar te maken via Twitter toch effect gehad.

www.fr-fanatic.nl
Tuurlijk gaan ze opbieden alleen is er hier slechts 1 member die dat al langer inzag.
 

Jozsef

New member
Toen we geen geld hadden werden jeugdspelers als Clasie noodgedwongen opgesteld.
Kijk nu eens waar dat ventje straks speelt. Oke, dat buitenkansje halen maar laten we alsjeblieft verder gaan op die weg.
 

De Wolf

Well-known member
Ze spelen daar wel Europees. Maar een 7e plek was uiteindelijk toch matig na al die prestaties.
 

gevegt

Well-known member
Omdat ik veel verschillende bedragen heb gelezen zal ik even duidelijkheid scheppen over de transfer van Wijnaldum. Feyenoord krijgt 6 ton en Sparta 1 ton.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zal wel in een thuiswedstrijd zijn geweest tegen PSV, die winnen we de laatste jaren vrij makkelijk.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ook de mensen die doorgaans heel dicht op het vuur zitten, melden nu dat Gustafson deze week nog naar de Kuip komt. En het feit dat hij zelf laatst nog liet optekenen dat hij er voor zichzelf wel uit is wat hij gaat doen, lijkt het me dat de deal op de achtergrond al beklonken is. Zodra Clasie rond is met Southampton, tekent Gustafson bij Feyenoord.
 

Fabian

Active member
Ik las het net inderdaad. Sorry jongens, hij gaat toch echt komen.

Gustafson heeft concreet voorstel Feyenoord op zak

Feyenoord presenteert op zeer korte termijn een nieuwe aanwinst. Door het naderende vertrek van aanvoerder Jordy Clasie naar Southampton komt er zowel transfer- als salarisbudget vrij en de Zweedse jeugdinternational Simon Gustafson lijkt dan ook de derde aanwinst van de Rotterdammers te worden.

Gisteren sijpelden er al geluiden door bij FR12.nl dat technisch directeur Martin van Geel de middenvelder alvast een concrete aanbieding heeft gedaan. KuipTalk, doorgaans zeer goed ingevoerd op (met name) Varkenoord, meldt zojuist zelfs dat Gustafson deze week nog afreist naar Nederland.

Feyenoord wil de aanvallend ingestelde speler per se hebben. Een vertrek van ??n middenvelder, welke naam of welk type dan ook, betekent dat Van Geel overschakelt naar Gustafson, ondanks dat coach Giovanni van Bronckhorst de prioriteit eerder nog legde bij de verdediging.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Uiteindelijk beoordeel je Van Geel op de selectie die er tegen FC Utrecht wedstrijdfit staat. Als Van Geel hierna een paar verdedigers aantrekt ziet de wereld er al heel anders uit.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Volgens de Daily Mail (geen idee hoe betrouwbaar dat is) gaat Watford voor Immers. Dat zou heel mooi zijn!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord transfertopic

Ik geloof tamelijk onbetrouwbaar. Dus ik geloof er vooralsnog helemaal niets van. Ze zullen ook wel flink over de brug moeten komen voor onze reserve aanvoerder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan