Het grote Feyenoord transfertopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Dan moet hij inderdaad voor het einde van de week wel weg zijn. Het geld aanwenden voor de verdediging en net verlengen van contracten.
 

fr-keff

Active member
Binnen 48 uur duidelijkheid aldus zijn zaakwaarnemer. Zat er natuurlijk aan te komen. Ben benieuwd voor welke club hij kiest. Denk toch dat Koeman de beste papieren heeft.
 

Fabian

Active member
Hij heeft meerdere opties volgens zijn zaakwaarnemer, maar de warme band met Ronald Koeman speelt wel een belangrijke rol.

Zal dus wel Southampton worden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik begrijp dat Van Bronckhorst er drie verdedigers bij wil hebben. Het is dan aan Van Geel in hoeverre dat ook gaat gebeuren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord transfertopic

Als jullie maar van Koch afblijven.

Gezien jullie liever verdedigers met een verleden in de Feyenoord jeugdopleiding halen dan jullie eigen talenten op te stellen, zullen wij nog eerder een verdediger van Varkenoord doorschuiven dan dat we er een in Eindhoven gaan ophalen. Je kunt dus met een gerust hart slapen.
 
Laatst bewerkt:

gevegt

Well-known member
Gezien jullie lievere verdedigers met een verleden in de Feyenoord jeugdopleiding halen dan jullie eigen talenten op te stellen, zullen wij nog eerder een verdediger van Varkenoord doorschuiven dan dat we er een in Eindhoven gaan ophalen.
Houden zo!:duim:
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die Gustafson heeft wel rendement, volgens mij. Vorig seizoen heeft hij 36 offici?le wedstrijden gespeeld, waarin hij 14 goals maakte en 6 assists gaf. Dat zijn cijfers die onze huidige middenvelders niet kunnen overleggen. Daarnaast lijkt het iemand die perfect past als derde middenvelder (naast Vejinovic en Toornstra) in ons systeem. Aangezien hij over loopvermogen beschikt, de fysieke duels niet schuwt en een goal kan maken. Maar goed, het is wel weer een middenvelder. Dus wat mij betreft lozen we Immers en El Ahmadi en nemen we deze jongen erbij. Maar als enkel Clasie vertrekt, is het wellicht een beetje overdreven.
 

Fabian

Active member
Die Gustafson heeft wel rendement, volgens mij. Vorig seizoen heeft hij 36 offici?le wedstrijden gespeeld, waarin hij 14 goals maakte en 6 assists gaf. Dat zijn cijfers die onze huidige middenvelders niet kunnen overleggen. Daarnaast lijkt het iemand die perfect past als derde middenvelder (naast Vejinovic en Toornstra) in ons systeem. Aangezien hij over loopvermogen beschikt, de fysieke duels niet schuwt en een goal kan maken. Maar goed, het is wel weer een middenvelder. Dus wat mij betreft lozen we Immers en El Ahmadi en nemen we deze jongen erbij. Maar als enkel Clasie vertrekt, is het wellicht een beetje overdreven.

Als hij een versterking is altijd doen zelfs als Immers en El Ahmadi nog aanwezig zijn. Hij heeft inmiddels overigens ook al zijn debuut gemaakt voor Zweden. Zeker aanvallend op het middenveld kunnen we wel wat dynamiek gebruiken.

Mijn gevoel zegt overigens dat El Ahmadi nog gaat vertrekken deze zomer. Hij bevestigt zelf dat er interesse is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het is vooral de hoogste tijd dat er verdedigend wat bij komt. Dat vind ik een hogere prioriteit hebben dan de zoveelste middenvelder die achter Immers op de bank mag gaan zitten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die Gustafson is linksbenig, lees ik nu. Dat maakt het helemaal wel een interessant verhaal.

Ik hoop gewoon dat we van het rijtje Immers, El Ahmadi en Vilhena er minimaal twee nog ergens kunnen slijten. Dan heb je een prima middenveld voor de basis en zijn de talenten eerste stand-in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan