inhethoekje
Active member
Even voor de duidelijkheid, als Clasie blijft hoor je me niet mopperen, je kan hem er heel goed bij hebben, het is nou ook weer niet zo dat ik wil dat hij weggaat.
Heb je gelijk in, maar toen Guardado zijn plek had gevonden bij PSV begon de Jong ook te scoren, Clasie heeft Kazim niet laten scoren.
Kom op zeg. Kazim is een rommelaar die het totaal niet van de gesmeerde combinaties moet hebben. Die heeft geen loopactie of spitsenactie in huis. Immers stond dit seizoen te ver van de goal. Dan had Clasie het van Bo?tius en Toornstra moeten hebben. Bo?tius hebben we het hele seizoen niet gezien en Toornstra slechts een half seizoen.
Wijnaldum heeft toch veel meer internationale ervaring? Plus hij is een veel scorende middenvelder, dan ben je voor iedere club interessant. Clasie heeft nu eenmaal weinig Europese bagage en heeft de pech dat hij nooit bij Oranje mag opdraven.
Kazim geen loopactie?
Die goal tegen Heerenveen al vergeten, toen zag je dat die jongen best kan ballen maar de meesten om hem heen weten dat niet, die blijven maar denken dat je hem in de 16 moet aanspelen met de rug naar de goal.
Heerlijk, Guidetti heeft voor 5 jaar getekend in Spanje, zijn we eindelijk verlost van dat gezeur in DVK.
IJsselmeervogels las ik.Ik had begrepen dat ze hem eerst een jaartje willen verhuren aan een volksclub.
Het is nog onbekend om welke club het gaat.
Mooi voor Clasie. Waar gaat Guidetti heen?