Het grote Feyenoord transfertopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik weet niet wat Van der Heijden doet in het salarishuis, wat Van der Heijden zijn ambities zijn en of hij ?berhaupt niet is benaderd. Als we qua transfersom weinig te besteden hebt, dan kom je uiteindelijk wel bij een Van der Heijden uit. Als hij echt leert verdedigen kan het een zeer nuttige kracht zijn.
 

De Wolf

Well-known member
Joey van de Berg geeft ook al aan in de Kuip te willen spelen. Hij is zelfs bereid om daarvoor 200 km te lopen.
 

Kevah

New member
Dat wordt dan erg druk op het middenveld tegen Ajax, met een
1-0-10-0 en een 1-0-9-1 opstelling.
 

De Wolf

Well-known member
Mogen er eerst een stelletje vertrekken voor van Geel weer aan een middenvelder mag denken.
 

Fabian

Active member
Voor Van Persie gaan een deel van de transfersom tegemoet zien. Zal rond de twee ton liggen.

En ook voor Wijnaldum zullen wij mede incasseren.

Dat zijn welkome extraatjes. Hopelijk gaat Fer nog naar een club buiten Engeland kijken.
 

Fabian

Active member
Wijnaldum zo goed als zeker naar Newcastle United

Feyenoord kan zich vandaag al verzekeren van een flink deel van de transfersom van Georginio Wijnaldum. PSV bevestigt zojuist dat het nagenoeg rond is met Newcastle United en de aanvoerder toestemming heeft om een medische keuring te ondergaan. Feyenoord heeft recht op zeker 10,5% van de transfersom, bestaande uit een opleidingsvergoeding en een doorverkooppercentage. PSV verlangt naar verluidt zo'n twintig miljoen euro, wat neer zou komen op zeker twee miljoen voor zijn Rotterdamse oud-werkgever.

www.fr12.nl

Dat heeft Van Geel dan toch netjes gedaan.
 

Janssen

Well-known member
En maar uitfluiten zodra ze een keer in De Kuip komen. Zouden meteen het recht op geld moeten intrekken.
 

fr-keff

Active member
Jammer genoeg kunnen we er nog weinig mee als ik alles zo lees. Het salarisbudget is op? Snel verkopen dus!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord transfertopic

Een deel gaat weer richting die investeerders in de talent pool neem ik aan? Verder een mooie meevaller.

@fr-keff: Salarispotje verhaal komt toch van VI af?
 
Laatst bewerkt:

Jozsef

New member
20 miljoen! Whahaha, die Brands is echt ongelooflijk. En wat een idioten in Newcastle.
Ik vind Clasie echt twee klassen beter, maar die zal wel weer weggaan voor 8 miljoen of zo.
 

Maasveld

Well-known member
20 miljoen! Whahaha, die Brands is echt ongelooflijk. En wat een idioten in Newcastle.
Ik vind Clasie echt twee klassen beter, maar die zal wel weer weggaan voor 8 miljoen of zo.
Van Geel staat ook wel bekend als een uitstekend verkoper, dus dat moet goedkomen. Wijnaldum heeft natuurlijk wel voor op Clasie dat hij kampioen is geworden en iets meer heeft laten zien in Oranje (wat overigens de verdienste van Van Gaal en Hiddink is).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan