Het grote Feyenoord transfertopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fabian

Active member
Nog niet in ieder geval.

Ik ga er overigens van uit dat er nog aanvallers gaan vertrekken. Te Vrede is in ieder geval al overbodig verklaard door Van Bronckhorst.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Te Vrede is volgens de geruchten in gesprek met ADO. Die zie ik nog wel vertrekken. Voor buitenlandse clubs op het tweede niveau of voor een aantal clubs in de eredivisie een prima kracht. Verder zie ik geen spits meer vertrekken. Ook niet snel meer eentje komen overigens. Moet je alleen doen wanneer het een echte zekerheid is voor goals.

Hermann die zit nog niet bij de selectie en ik zie dat komend seizoen ook niet snel gebeuren. Volgens mij was hij afgelopen half jaar nog wel zoekende bij Feyenoord A1/A2 naar zijn plek. Ik hoop hem wel snel een keer live in actie te zien, dus dat wordt weer een dagje Varkenoord doen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord transfertopic

Een Zweedse spits van een jaar of 18 die we afgelopen winter hebben overgenomen van Helsingborg die de tweede seizoenhelft bij de A1 en A2 zijn wedstrijden heeft gespeeld.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wel opvallend dat er op Van der Werff na helemaal geen centrale verdediger aan Feyenoord is gelinkt.
 

fr-keff

Active member
Van Beek en Kongolo lijken de vaste mannen te worden. Iemand zoals Botteghin wil niet voor de bank komen denk ik.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ook weer een naam die vooral door analisten wordt genoemd als optie voor Feyenoord.

Ik geloof dat je bij een club als Feyenoord gewoon je basisplaats steeds weer moet afdwingen. Een Botteghin die zal de concurrentie aan moeten gaan met Kongolo. Als je een basisplaats garantie wil, dan zal je sportief nooit het optimale uit je carri?re gaan halen.
 

fr-keff

Active member
Ik ben ook niet zo'n fan van zekerheid van een basisplaats. Vorig jaar stonden op het einde zeker 4 spelers hopeloos uit vorm in de basis. Hij zou zeker een toevoeging zijn en mag van mij komen! Hangt wel een prijskaartje aan?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Je hebt voor veel geld drie verdedigers verkocht vorig jaar wat is opgelost met jeugdspelers en transfervrije spelers. Er mag best wel ge?nvesteerd worden in de achterhoede. Ik weet niet wat Botteghin moet kosten, maar een kleine transfersom mag best beschikbaar worden gemaakt als je wel voor de middenlinie waar je niets bent kwijtgeraakt drie dure krachten kunnen worden gehaald. Al ben ik al lang blij als er ?berhaupt een back up wordt gehaald. Het is onverantwoord om zonder een extra centrale verdediger de competitie in te gaan.
 

fr-keff

Active member
Het is trouwens wel de zomer van de onverwachte namen... Zou zomaar kunnen dat Van Geel heel iemand anders uit de hoge hoed gaat toveren.
 

fr-keff

Active member
Vejinović en die Zweed waren toch niet direct namen die vaker aan Feyenoord gelinkt werden de laatste weken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vooralsnog ga ik er van uit dat de komst van die Zweed flauwekul is. Zelfs de Telegraaf zal er wel eens naast zitten wat betreft nieuws over Feyenoord. Je kunt maar drie middenvelders opstellen. De twee aanwinsten van vorig jaar dreigen nu al op de bank te komen. Hoezo kapitaalvernietiging.

Vejinovic vond ik de timing vooral onlogisch gezien Clasie nog niet weg is.
 

Batigoal

Well-known member
Koeman heeft nu toegegeven dat Clasie in beeld komt zodra de transfer van Schneiderlin naar Man Utd beklonken wordt. Ga er maar van uit dat Clasie nog voor augustus begint weg is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord transfertopic

Ik begreep eerder dat Clasie tweede keuze is. Vooralsnog is hij er gewoon net zoals El Ahmadi, Immers en Vilhena die ook allemaal zouden vertrekken. Maar goed, wie weet heeft Van Geel al bijna een deal wat betreft een vertrek van een van de heren.

Uiteindelijk kunnen we Van Geel zijn werk pas beoordelen op de selectie die er op 8 augustus wedstrijdfit staat.
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Ja, maar dat speelt al dusdanig lang, dat ik me afvraag of dat nog wat wordt. Op 20 juni 'speelde er al iets' en we zijn nu al ruim 2,5 week verder. Maar goed, het kan nog wel, je weet maar nooit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan