We zien het allemaal wel. Puur naar de breedte van de selectie gekeken missen we alleen nog een linksbenige centrale verdediger. Voor de rest zijn alle posities minstens dubbel bezet. De roep om versterkingen voorin ben ik het ook niet helemaal mee eens. Voor de flanken hebben we met Bilal, Boetius, Manu en Sleegers sowieso vier spelers waar je je als Feyenoord zijnde niet voor hoeft te schamen. En dan kunnen in geval van nood Kuyt en Achahbar daar ook nog spelen. In het centrum zou je nog wel een doelpuntenmaker kunnen gebruiken. Maar anderzijds hebben we met Kuyt, Kazim, Achahbar, Te Vrede en Hermann nu vijf centrumspitsen onder contract staan. Om er dan nog een zesde bij te halen, vind ik eerlijk gezegd ook een beetje overdreven.
Het middenveld zijn we het allemaal wel over eens. In de huidige omstandigheden zijn we daar prima bezet. Dus berichten na de komst van Vejinovic dat Feyenoord eerst moet verkopen voor er nieuwe spelers bij komen, daar ben ik het in elk geval wel mee eens. Een centrale verdediger uitgezonderd.