Het grote Feyenoord transfertopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Dus...

Nog geen bod van Watford op Immers, vermeende concrete interesse in El Ahmadi vanuit de zandbak en Vilhena schijnt nog steeds zijn contract niet te willen verlengen.

Verder helaas doodstil wat betreft verdedigers.
 

vakx2.0

Banned
Vakx, nu ben je jezelf aan het vrijpleiten van leugens, maar noem je vervolgens mijn naam. Terwijl ik er niks mee te maken heb.

Heb je ook niet in negatieve zin. Verwisselde je met Fabian (jullie lijken op elkaar zo in het blauw). :)
SM moest zonodig meteen weer iets verwijten. Dat ik over geld begon of zoiets. ("Vakkie, jij bent diegene die continu het geld erbij haalt").

Maar dat was gewoon in reply op Fabians (idd, niet Jamels) - nogmaals interessante - bijdrage over de transferopbrengsten in de afgelopen vijf jaar. En dat onderwerp gaat nou eenmaal over geld. Vandaar. Dan ga ik het natuurlijk niet over 'madeliefjes' hebben. Maar ja... als hij het maar weer 'op het persoontje kan gooien' om... ja, om wat eigenlijk????

Enough. On topic. Feyenoord.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Maar dat was gewoon in reply op jouw - nogmaals interessante - bijdrage over de transferopbrengsten in de afgelopen vijf jaar.

Jamel en Fabian lijken totaal niet op elkaar...

Maar goed, on topic:

Dus...

Nog geen bod van Watford op Immers, vermeende concrete interesse in El Ahmadi vanuit de zandbak en Vilhena schijnt nog steeds zijn contract niet te willen verlengen.

Verder helaas doodstil wat betreft verdedigers.
 

inhethoekje

Active member
15 gele kaarten in 2,5 seizoen en een psych geconsulteerd om zijn opstandige gedrag in toom te kunnen houden.
Die Gustafson is er dus een met een gebruiksaanwiijzing, of zoals we hier weleens zeggen, hij heeft blijkbaar regelmatig torren in zijn hoofd.
 

fr-keff

Active member
15 gele kaarten in 2,5 seizoen en een psych geconsulteerd om zijn opstandige gedrag in toom te kunnen houden.
Die Gustafson is er dus een met een gebruiksaanwiijzing, of zoals we hier weleens zeggen, hij heeft blijkbaar regelmatig torren in zijn hoofd.

Typetje Babovic die met zijn armen gaat lopen wapperen in de klassieker? Hopen dat Kazim op de bank zit dan. Staan we dadelijk met 8 man op het veld. ;)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Clasie scoorde afgelopen seizoen tien gele kaarten... Maar een psych consulteren is wel typisch. Hopelijk hebben we niet echt de opvolger van Fernandez en Kazim in huis gehaald. We zullen het zien. Hij is kennelijk niet zo blind om niet te willen zien dat dergelijk torrengedrag onacceptabel is. Ik zie Fernandez en Kazim nog geen psych consulteren.
 

Fabian

Active member
15 gele kaarten in 2,5 seizoen en een psych geconsulteerd om zijn opstandige gedrag in toom te kunnen houden.
Die Gustafson is er dus een met een gebruiksaanwiijzing, of zoals we hier weleens zeggen, hij heeft blijkbaar regelmatig torren in zijn hoofd.

Is goed voor het forum. Guidetti, Pell?... Kazim vorig seizoen, het hoort er allemaal bij. Discussievoer die torren.
 

Fabian

Active member
Ik geloof dat de PSV-ers er niet aan wilde dat Toivonen torren in zijn kop had.

Dat is juist die discussievoer... Wij vonden hem gestoord, de PSV-ers vonden ze hem een held.

Er gebeurde in ieder geval wel altijd iets met die mafketel.
 

Maasveld

Well-known member
Dat is juist die discussievoer... Wij vonden hem gestoord, de PSV-ers vonden ze hem een held.

Er gebeurde in ieder geval wel altijd iets met die mafketel.
Guidetti, Toivonen, Gustafsson, Zlatan. Ik geloof dat er iets in het Zweedse water zit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan