Vakx, nu ben je jezelf aan het vrijpleiten van leugens, maar noem je vervolgens mijn naam. Terwijl ik er niks mee te maken heb.
Vakx, nu ben je jezelf aan het vrijpleiten van leugens, maar noem je vervolgens mijn naam. Terwijl ik er niks mee te maken heb.
Maar dat was gewoon in reply op jouw - nogmaals interessante - bijdrage over de transferopbrengsten in de afgelopen vijf jaar.
Dus...
Nog geen bod van Watford op Immers, vermeende concrete interesse in El Ahmadi vanuit de zandbak en Vilhena schijnt nog steeds zijn contract niet te willen verlengen.
Verder helaas doodstil wat betreft verdedigers.
Je gooit er een kwartje in...
15 gele kaarten in 2,5 seizoen en een psych geconsulteerd om zijn opstandige gedrag in toom te kunnen houden.
Die Gustafson is er dus een met een gebruiksaanwiijzing, of zoals we hier weleens zeggen, hij heeft blijkbaar regelmatig torren in zijn hoofd.
15 gele kaarten in 2,5 seizoen en een psych geconsulteerd om zijn opstandige gedrag in toom te kunnen houden.
Die Gustafson is er dus een met een gebruiksaanwiijzing, of zoals we hier weleens zeggen, hij heeft blijkbaar regelmatig torren in zijn hoofd.
Inderdaad. Kan PSV Toivonen niet terug halen? Dat leverde ook genoeg post op in de PSV sectie.
Ik geloof dat de PSV-ers er niet aan wilde dat Toivonen torren in zijn kop had.
Guidetti, Toivonen, Gustafsson, Zlatan. Ik geloof dat er iets in het Zweedse water zit.Dat is juist die discussievoer... Wij vonden hem gestoord, de PSV-ers vonden ze hem een held.
Er gebeurde in ieder geval wel altijd iets met die mafketel.
Die Lestienne schijnt ook bijzonder menneke te zijn.
Guidetti, Toivonen, Gustafsson, Zlatan. Ik geloof dat er iets in het Zweedse water zit.
Guidetti, Toivonen, Gustafsson, Zlatan. Ik geloof dat er iets in het Zweedse water zit.
Zlatan is een held.