Het grote Feyenoord transfertopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

fr-keff

Active member
Zeegelaar is natuurlijk altijd beter dan Nelom. Al is dat niet zo lastig. Slechtste linksback van de eeuw.
 

Batigoal

Well-known member
De vraagprijs van Sporting voor Zeegelaar is dus wel degelijk 5 miljoen euro. Dat lijkt me wat veel voor een back van dat kaliber.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De vraagprijs van Sporting voor Zeegelaar is dus wel degelijk 5 miljoen euro. Dat lijkt me wat veel voor een back van dat kaliber.

Eens. Schijnbaar willen ze wat spelers lozen. Daar hoort dan geen hoofdprijs bij. Zeker gezien ze hem 1,5 jaar geleden voor minder dan een miljoen hebben aangetrokken.

Overigens mogen Castagnios, Douglas en Ruiz ook weg. Feyenoord heeft ook nog een centrale verdediger en een buitenspeler nodig. Gezien het scoutingsbeleid zullen Douglas en Ruiz ook wel op een longlist staan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik zeg, packagedeal van 10 miljoen voor Ruiz, Douglas en Zeegelaar!

Volgens mij willen ze er nog liever van af en kan je nog lager zitten. Dan zijn we daarna wel zo goed als klaar. Een centrale verdediger en eventueel Berghuis en Van Persie daargelaten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vorig seizoen volgens mij net zo vaak als Dammers bij ons. 29 jaar en hij zal het toch niet helemaal zijn verleerd neem ik aan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Willems moet je niet aan beginnen, als hij zelf al zou willen. Die komt er achter dat het leven bij Feyenoord niet zo gek veel beter is dan bij PSV en heeft vervolgens binnen no-time weer motivatieproblemen.

Nieuwe tegenvaller voor Feyenoord: de bedoeling was om deze week Zeegelaar te presenteren als nieuwe linksback. Hij twijfelt echter zelf over een terugkeer naar Nederland. Een deal op korte termijn lijkt ver weg.
 

Batigoal

Well-known member
Heeft een beroerd jaar gehad. Die kan beter een jaartje vlammen en dan gaan. Gewoon even een goed creatief dealtje sluiten.

Ik heb het gevoel dat Willems al minimaal twee jaar geen drol meer presteert. Het zou me niets verbazen als zijn carri?re als een nachtkaars uit gaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan