Dat zegt natuurlijk helemaal niks.Geen enkele speler bij Heerenveen is meer waard dan 4 miljoen.
Hij heeft alleen af en toe, zoals ze dat in Rotterdam zo mooi kunnen zeggen, torren in zijn kop.
6 miljoen voor Haps. Lachwekkend dat clubs dat betalen.
Het is ook lachwekkend dat er 27 miljoen voor Klaassen, 35 voor Milik, 18 voor Karsdorp, 30 voor Depay, etc. wordt betaald, maar dat is gewoon de nieuwe realiteit.6 miljoen voor Haps. Lachwekkend dat clubs dat betalen.
4,5 miljoen voor St Juste word ik wel erg blij van. Die jongen wordt een sensatie in de Kuip.
Zowel St. Juste als Haps hebben een aardig risico dat ze het niveau uiteindelijk niet aankunnen. Dan zijn het behoorlijke transfersommen. Haps werkelijk ronduit belachelijk. Ik hoop maar dat hij slaagt. Bijna een transferrecord breken voor een back...
Zowel St. Juste als Haps hebben een aardig risico dat ze het niveau uiteindelijk niet aankunnen. Dan zijn het behoorlijke transfersommen. Haps werkelijk ronduit belachelijk. Ik hoop maar dat hij slaagt. Bijna een transferrecord breken voor een back...
Voor Babel en Drenthe zijn ook lachwekkende bedragen betaald. Die konden beide niet mee..
Waarom posten jullie allemaal dubbel? ??n keer is genoeg hoor....