Het grote Feyenoord transfertopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

PES5

Administrator
Forumleiding
Hij wil graag weg, vervanger is al binnen en Feyenoord heeft haast en geld. Wat mij betreft prima, dan kunnen wij verder.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Voor alle partijen weer een goede deal, denk ik. In Nederland de beste verdediger buiten de top-3. Nog jong, maar ook al behoorlijk ervaren. En voor Heerenveen is het mooi dat ze weer een zelfopgeleide speler voor miljoenen verkopen, terwijl zijn vervanger al klaar staat. Weinig originele transfer, maar dus wel eentje waar ik blij mee ben.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Feyenoord gaat echt voor de originaliteitsprijs; morgen medische keuring en presentatie van St. Juste en Haps.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
6 miljoen voor Haps. Lachwekkend dat clubs dat betalen.

In elk geval geen 10 miljoen, zoals eerder werd gesuggereerd. Het is een hoop geld, maar goed het is wel iemand waarvan ik denk dat hij bij Feyenoord past en het niveau aan kan. We zijn voorlopig in elk geval weer van Nelom af.

4,5 miljoen voor St Juste word ik wel erg blij van. Die jongen wordt een sensatie in de Kuip.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
4,5 miljoen + een percentage bij doorverkoop. Uiteindelijk zal het dus 6 miljoen opleveren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zowel St. Juste als Haps hebben een aardig risico dat ze het niveau uiteindelijk niet aankunnen. Dan zijn het behoorlijke transfersommen. Haps werkelijk ronduit belachelijk. Ik hoop maar dat hij slaagt. Bijna een transferrecord breken voor een back...
 

De Wolf

Well-known member
Zowel St. Juste als Haps hebben een aardig risico dat ze het niveau uiteindelijk niet aankunnen. Dan zijn het behoorlijke transfersommen. Haps werkelijk ronduit belachelijk. Ik hoop maar dat hij slaagt. Bijna een transferrecord breken voor een back...

Voor Babel en Drenthe zijn ook lachwekkende bedragen betaald. Die konden beide niet mee.
 

De Wolf

Well-known member
Zowel St. Juste als Haps hebben een aardig risico dat ze het niveau uiteindelijk niet aankunnen. Dan zijn het behoorlijke transfersommen. Haps werkelijk ronduit belachelijk. Ik hoop maar dat hij slaagt. Bijna een transferrecord breken voor een back...

Voor Babel en Drenthe zijn ook lachwekkende bedragen betaald. Die konden beide niet mee..
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zowel St. Juste als Haps hebben een aardig risico dat ze het niveau uiteindelijk niet aankunnen. Dan zijn het behoorlijke transfersommen. Haps werkelijk ronduit belachelijk. Ik hoop maar dat hij slaagt. Bijna een transferrecord breken voor een back...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan