Het grote Feyenoord transfertopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Is dat niet gewoon weer een twist van de zogenaamde insiders om niet af te gaan?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het AD die ziet nog een ruil Woudenberg - Van Drongelen gebeuren. Dat lijkt mij geen verkeerde zet.
 

Pascallovic

Well-known member
Het AD die ziet nog een ruil Woudenberg - Van Drongelen gebeuren. Dat lijkt mij geen verkeerde zet.
Zoveel verschil zit er volgens mij niet tussen beiden. Beetje lood om oud ijzer ruil. Voor potentie verschil hoef je het ook niet te doen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord transfertopic

Zoveel verschil zit er volgens mij niet tussen beiden. Beetje lood om oud ijzer ruil. Voor potentie verschil hoef je het ook niet te doen.

De ene is 18 jaar en de ander is 23 jaar. Daarnaast is Woudenberg in principe een linksback en Van Drongelen een linkercentrale verdediger die ook linksback kan spelen. Daarnaast is Van Drongelen de laatste tijd een belangrijk onderdeel van vertegenwoordigende elftallen. Heeft op zijn achttiende al een half seizoen eerste divisie en heel seizoen eredivisie gespeeld. Woudenberg heeft op zijn 23ste een seizoen eerste divisie gespeeld en een seizoen eredivisie en verder twee seizoenen banken/tribune bij Feyenoord. Ik zie nog wel wat verschil tussen die twee. Hoe ver Van Drongelen gaat komen valt niet te voorspellen, maar ik vind zijn carri?re veel belovender dan die van Woudenberg. Daarnaast is het voor de selectie invulling beter om een centrale verdediger die ook linksback kan spelen erbij te hebben.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Las het al. Als SC Heerenveen hem met Feyenoord laat praten, dan zijn de clubs er ook kennelijk vrijwel uit met elkaar.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Moet vast goedkomen. Feyenoord wilde 6 miljoen voor Luckassen neerleggen, dus veel minder zal het niet worden. Misschien dat ze Woudenberg in de deal kunnen betrekken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord transfertopic

Zonder de concurrentie van PSV en het feit dat hij vermoedelijk tweede keuze is achter Luckassen zal de transfersom wel ergens rond de 4 en 5 miljoen uitkomen.

Best een behoorlijk bedrag voor een binnenlandse transfer van een centrale verdediger. Het lijkt mij overigens een betere investering dan Luckassen. Hadden we destijds ook met het misgrijpen van Fuchs dat we voor de betere Paauwe gingen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
St Juste weet gelukkig zelf ook dat hij hiet voor een prikkie verkocht gaat worden.

In maart zei hij dit: St. Juste over eigen transferwaarde: ''Vier miljoen is te weinig''
 

Max

Administrator
Forumleiding
St Juste weet gelukkig zelf ook dat hij hiet voor een prikkie verkocht gaat worden.

In maart zei hij dit: St. Juste over eigen transferwaarde: ''Vier miljoen is te weinig''

Daarba speelde hij nog een weergaloos competitieslot.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Klopt. Dat kan niet.


St Juste zou morgen al mee moeten naar Oostenrijk. Zit wat tijdsdruk bij. Dat is gunstig voor ons.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan