Het kan zijn dat de technische staf heeft aangegeven dat ze op de linksbackpositie versterking willen zien. Nelom laat het nu al voor seizoenen niet zien en je kunt niet alles oplossen met jeugd. Wellicht zien zij in dat het niveau bepaalde jongens (nog) ontbreekt.
Voor CV kun je transfervrij kijken naar Loovens, Hooiveld, Fischer en Van der Heijden... Niet direct spelers waarvoor je op de banken zal staan.
Op Twitter zoemt het gerucht El Hamdaoui rond. Hij is transfervrij.
Zit je met een verrekijker vanuit de Maastoren naar De Kuip te turen?
Lijkt me niks voor hen om in een Porsche te rijden. Komt op me over als een ingetogen jongen.
Lijkt me niks voor hen om in een Porsche te rijden. Komt op me over als een ingetogen jongen.
Weet iemand of El Hamdaoui in een mat grijze Porsche Cayenne rijdt met rode velgen?
Hehe... Z'n maat de kooivechter rijdt een dikke Bentley. Zo typisch ook weer.
Ik denk dat er niemand zal twijfelen aan de voetbalkwaliteiten van El Hamdaoui en of hij op basis daarvan goed genoeg voor Feyenoord zou zijn. Het is meer het gedrag en ik denk juist dat hij met zijn gedrag niet gaat beseffen dat dit hem zijn carriere heeft gekost. Dat het bij Ajax misging was niet alleen de fout van El Hamdaoui natuurlijk, maar ook bij de clubs waar hij erna gespeeld heeft ging het mis. Dat kan geen toeval zijn. Dit terwijl ik hem qua talent bij die clubs had zien slagen.Ik vind El Hamdaoui echt een hele goede voetballer en is ook wel wat jaartjes ouders. Zal daardoor beseffen dat hij met zijn gedrag niet ver meer zal komen. Ik denk dat hij zeker een aanwinst voor Feyenoord zal zijn.