Het grote Feyenoord transfertopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eresd?g?

Banned
Volgens mij was jij twee jaar terug nog zeer enthousiast over Dijks.

Dus? Het is toch een afdankertje van Ajax? Ajax heeft 'm voor bijna nop laten gaan naar Willem II. Dan ben je in mijn ogen een afdankertje. Dat ik 't wel in 'm zag zitten doet er niet echt toe lijkt me...

Jij vindt Boilesen of Viergever beter? Ik durf het te betwijfelen...
 

JFK

Well-known member
Dijks was bij Ajax een zeer matige verdediger en voetballer.

Het is me echt een raadsel wat Feyenoord er mee zou moeten.

Nelom vind ik echt zwaar kut.
Maar die Dijks vind ik wel een karakterspeler, hij heeft het goed gedaan bij Willem II.
 

Batigoal

Well-known member
Dijks is een domme voetballer. Fysiek en aanvallend heeft hij best waarde, maar ik heb zelden een verdediger in Ajax-shirt gezien die verdedigend vaker een domme keuze maakt. Ik betwijfel of hij beter is dan Nelom.

Uiteraard hoop ik dan ook dat Feyenoord hem gaat halen.
 

SanMark.

Well-known member
Nelom vind ik echt zwaar kut.
Maar die Dijks vind ik wel een karakterspeler, hij heeft het goed gedaan bij Willem II.

Ik vind dat Dijks acteert dat hij karakter heeft en een stoere jongen is.

In de wedstrijden van hem die ik bij Ajax zag vond ik het een softie. ( Al zijn we nu twee jaar verder dus het kan altijd veranderen)
 

SanMark.

Well-known member
Jij vindt Boilesen of Viergever beter? Ik durf het te betwijfelen...

Twee jaar terug was Boilesen nog meer geblesseerd dan nu maar als hij voetbalde was hij toen veel beter dan Dijks.

Viergever zat toen nog niet bij Ajax dus dat doet niet ter zake.
 

JFK

Well-known member
Ik vind dat Dijks acteert dat hij karakter heeft en een stoere jongen is.

In de wedstrijden van hem die ik bij Ajax zag vond ik het een softie. ( Al zijn we nu twee jaar verder dus het kan altijd veranderen)
Dan zie ik toch liever die acteertalenten dan dat nonchalante gepiel van Nelom.
Maar ik denk echt, zeker zoals je al aangeeft, we zijn twee jaar later, dat hij is gegroeid in zijn ontwikkeling.
 

SanMark.

Well-known member
Dan zie ik toch liever die acteertalenten dan dat nonchalante gepiel van Nelom.
Maar ik denk echt, zeker zoals je al aangeeft, we zijn twee jaar later, dat hij is gegroeid in zijn ontwikkeling.

Iets wat in je moet zitten en wat je niet kan aanleren is niet bang de duels aangaan. Dus het zou me verbazen als hij daar stappen in heeft gemaakt.

Op andere gebieden kan hij uiteraard wel gegroeid zijn.
 

Eresd?g?

Banned
Twee jaar terug was Boilesen nog meer geblesseerd dan nu maar als hij voetbalde was hij toen veel beter dan Dijks.

Viergever zat toen nog niet bij Ajax dus dat doet niet ter zake.

Lieve schat, afgelopen zomer heeft Ajax hem verkocht aan Willem II terwijl Viergever gehaald werd. Vandaar mijn vergelijking...
 

inhethoekje

Active member
Blijkbaar vond Ajax het toch een speler die het weleens kon gaan redden ondanks dat ze hem van de hand deden, anders kan ik de 15 % doorverkoop die ze krijgen van Willem II niet zien.
 

Fabian

Active member
Ik snap de interesse wel in een linksback. Met Nelom is het wel een keer klaar.

En een verzoek richting Eresd?g? om normaal te posten. En anders niet najammeren wanneer je de consequenties ontvangt.
 

inhethoekje

Active member
Het is een kleine "discussie" tussen SM en mijn persoon. Ik scheld niet, ik zeik 'm niet af dus waar gaat dit over?

In de Feyenoord sectie wens je iemand de pestpleuris of ongezien de tyfus, maar iemand een lieve schat noemen doen we hier niet, voor ontluikende herenliefde verwijs ik je graag naar een andere clubsectie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan