Het grote Feyenoord nieuwstopic

Batigoal

Well-known member
Slot gaat gewoon blijven bij Feyenoord. Hij is nog niet klaar met het trainerschap in de havenstad. Hij blijft nog een 1 jaar denk ik gezien de ervaring die hij gaat opdoen in de CL. Daarna gaat hij verkassen denk ik.
En stel dan wordt je roemloos uitgeschakeld in de CL en wordt je 2e of 3e in de competitie. Lig je als trainer dan weer zo goed in de markt? Dit is natuurlijk wel hét moment om alles eruit te halen nu de naam Slot hot is. Zou het logisch vinden als hij nu gaat tekenen bij Tottenham. Mooie uitdaging nu die club waarschijnlijk flink gaat vernieuwen.
 

Miramar

Well-known member
Ik neem aan dat hij weg gaat. Als we er 50 miljoen pond voor krijgen inclusief Kokçu vind ik het wel best.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zit een gierige voorzitter daar. Dus denk niet dat het zo’n feest gaat worden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Jammer dat hij dan het arme of gierige Tottenham Hotspur heeft uitgekozen als bestemming.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat een rare week is het opeens. Al die clickbaiters die over elkaar heen vallen om berichten vol aannames en speculaties over Slot de wereld in te slingeren. Ik heb echt geen idee meer wat er nou precies waar is, dus ik wacht het maar af. De enige betrokkene die zich recentelijk over de kwestie heeft uitgesproken is Dennis te Kloese. En als ik hem hoor dan moet ik het allemaal nog maar zien of Slot zo vertrokken is naar Spurs, waar iedereen al vanuit lijkt te gaan.

Ik hoop in elk geval nog steeds dat hij blijft. Ik heb namelijk het gevoel dat Feyenoord nog steeds in de lift zit en nog verder kan groeien. Het fundament staat als een huis op 1908, we hebben een jonge, gretige spelersgroep en krijgen geld uit de Champions League. Dan ben ik wel benieuwd hoe ver het huidige Feyenoord nou echt kan komen en denk dat de kans op succes het grootst is als je de boel zoveel mogelijk bij elkaar houdt. Het is maar afwachten hoe sterk je kunt blijven als je hoofdtrainer, assistent-trainer, je aanvoerder en wie weet nog een aantal spelers allemaal vertrekken.

In mijn ideale scenario blijven Sipke Hulshoff, John de Wolf, Khalid Benlahsen en de performance staf sowieso voor langere tijd aan de club verbonden. En Slot en Pusic sowieso het komende seizoen nog. Dan kun je naar een situatie toewerken waar bijvoorbeeld iemand als Van Persie, die sowieso de o18 gaat doen, in de loop van het seizoen steeds mee betrokken gaat worden bij het eerste en op die manier klaargestoomd kan worden als opvolger. Geflankeerd door een aantal stafleden die de huidige lijn kunnen doortrekken. Maar voor dat scenario is het sowieso nu te vroeg en ik weet ook niet of Van Persie er volgend jaar wel klaar voor zal zijn, maar je kunt wel naar een dergelijke situatie proberen toe te werken.

Nu ben je eigenlijk sowieso overgeleverd aan de markt en ik heb werkelijk geen idee of het realistisch is om een trainer te vinden die het tactische en het mentale net zo kan combineren als Slot dat doet. Zo'n Gregg Berhalter die dan genoemd wordt ken ik niet goed genoeg om daarover te oordelen. Tomasson speelt toch iets ander voetbal, volgens mij. Pascal Jansen zie ik totaal niet zitten. En na vandaag is Van Nistelrooij opeens wel een interessante gedachte, maar ik wil eigenlijk eerst weten waarom zijn stafleden en een deel van de selectie zo klaar is met hem.

Kortom, het zijn roerige tijden. Gelukkig hebben we met Dennis te Kloese nu een zwaargewicht als directeur. In hem heb ik veel vertrouwen dat hij deze situatie kan managen. Je moet er toch niet aan denken dat een nitwit als Jan de Jong of Mark Koevermans je door deze situatie moet loodsen. Die zouden denk ik Slot gratis laten vertrekken wegens bewezen diensten ofzo.
 

Bernardo

Well-known member
Ik heb een hoop gehoord over de interesse van andere clubs in mij”, zegt Slot. ,,Ik ben dankbaar voor de waardering die daaruit spreekt, maar mijn wens is om bij Feyenoord te blijven en door te bouwen op de basis die er de afgelopen twee seizoenen is gelegd. Er lopen geen transferbesprekingen en die zijn er ook niet geweest en de bespreking van gisteren ging uitsluitend over een eventuele verlenging. Alle gesprekken met Feyenoord zijn slechts daarop gericht. Ik kijk uit naar het nieuwe seizoen bij Feyenoord.”

Haha tot zover de media.
 
Bovenaan