Daar is toch nooit sprake van geweest?Vorige zomer ging Slot naar Ajax en dat ging opeens toch ook niet door.
Daar is toch nooit sprake van geweest?
Volgens de Times is Tottenham Hotspur serieus in gesprek met Julian Nagelsmann.Slot schijnt serieus in gesprek te zijn met Tottenham…
Wachten op de Dennis te Kloese merchandise. Sjaaltjes, petjes en t-shirts met Dennis erop.
Als ik de media moet geloven willen ze alles en iedereen in Rotterdam opkopen..Tottenham heeft wel interesse.
Als ik de media moet geloven willen ze alles en iedereen in Rotterdam opkopen..
Diemers heeft een goede trap.Diemers kunnen ze transfervrij overnemen en Bozenik en Antonucci hoeven ook de wereld niet te kosten.
In het salarishuis?Diemers heeft een goede trap.
Ook ja ..In het salarishuis?
Als hij zo doorgaat dan kan dat inderdaad niet uitblijven. Genoten weer van zijn optreden bij Goedemorgen Eredivisie vanochtend.Wachten op de Dennis te Kloese merchandise. Sjaaltjes, petjes en t-shirts met Dennis erop.
Eindelijk is men serieus bezig bij mijn club. Niet alleen qua faciliteiten en scouting. Maar ook het uitdragen van de club. Geen flauwekul meer en lapmiddelen om de boel overeind te houden maar gedegen visie. Wie niet mee kan valt af.Als hij zo doorgaat dan kan dat inderdaad niet uitblijven. Genoten weer van zijn optreden bij Goedemorgen Eredivisie vanochtend.
En anders?Slot krijgt tot en met woensdag de tijd om te zeggen wat ie gaat doen. Kijk, dat is beleid.
Blijft hij en wijzen ze alle aanbiedingen af.En anders?