Het grote Feyenoord nieuwstopic

Max

Administrator
Forumleiding
Vorige zomer ging Slot naar Ajax en dat ging opeens toch ook niet door. We merken het wel. Slot is vrij duidelijk dat hij wel graag in de Premier League wil belanden, maar uit zijn woorden maak ik niet direct op dat hij al op het treinstation staat.
 

Mario

Well-known member
Op zich ook wel logisch, je moet nu oogsten. Natuurlijk is het leuk om CL te spelen, maar als het komend seizoen anders loopt, krijg je minder snel de kans om een overstap naar de PL te maken. Dat hij in overleg is met een andere club lijkt mij duidelijk, gezien hij nu niet reageert op vragen over zijn toekomst.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Daar is toch nooit sprake van geweest?

Nee. Alleen dat was wel de vraag die Slot vrijwel iedere persconferentie voorgeschoteld kreeg vanaf het moment dat het bekend werd dat Ten Hag naar Man Utd ging tot het moment dat Schreuder tekende. Daarna laaide dat weer op vanaf het moment dat duidelijk werd dat Schreuder het niet ging overleven. Daarnaast wordt Slot sinds het najaar met grote regelmaat gevraagd over zijn aanstaande overstap naar de Premier League. Tot het moment dat het aan de hand is, is er wat mij betreft geen sprake van. Slot is verder vrij consequent in het niet beantwoorden van die vragen. Vorig jaar was het wellicht wat logischer dat hij geen zin had in de vragen aan de vooravond van de halve of hele finale van de Conference League. Nu is het wellicht wat minder voorstelbaar dat Slot het puntenrecord echt belangrijker vindt en de competitie waardig wil afsluiten.

Ik vind het verder een beetje journalistieke armoede de focus op een move naar het buitenland, terwijl Slot bij Feyenoord ook nog best wel wat historisch werk kan verrichten. Hetzelfde geldt overigens voor de journalistieke armoede van dat functionerende eredivisiespelers altijd maar gelijk naar andere competities moeten. Je ziet dat het over het algemeen geen kwaad kan als ze een wat langere aanloop hebben en voor het Nederlands voetbal is het sowieso beter als spelers langer in de eredivisie blijven.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ja en Te Kloese heeft Tottenham schijnbaar ook al afgewezen. Klinkt alsof Tottenham een heel goed doordacht plan heeft. Ze zouden ook kunnen wachten tot Tuchel weer op de markt komt.
 

Miramar

Well-known member
Als hij zo doorgaat dan kan dat inderdaad niet uitblijven. Genoten weer van zijn optreden bij Goedemorgen Eredivisie vanochtend.
Eindelijk is men serieus bezig bij mijn club. Niet alleen qua faciliteiten en scouting. Maar ook het uitdragen van de club. Geen flauwekul meer en lapmiddelen om de boel overeind te houden maar gedegen visie. Wie niet mee kan valt af.
 
Bovenaan