Het grote Feyenoord nieuwstopic

Maasveld

Well-known member
Ik heb een hoop gehoord over de interesse van andere clubs in mij”, zegt Slot. ,,Ik ben dankbaar voor de waardering die daaruit spreekt, maar mijn wens is om bij Feyenoord te blijven en door te bouwen op de basis die er de afgelopen twee seizoenen is gelegd. Er lopen geen transferbesprekingen en die zijn er ook niet geweest en de bespreking van gisteren ging uitsluitend over een eventuele verlenging. Alle gesprekken met Feyenoord zijn slechts daarop gericht. Ik kijk uit naar het nieuwe seizoen bij Feyenoord.”

Haha tot zover de media.
Die gaat dus weg.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat een rare week is het opeens. Al die clickbaiters die over elkaar heen vallen om berichten vol aannames en speculaties over Slot de wereld in te slingeren. Ik heb echt geen idee meer wat er nou precies waar is, dus ik wacht het maar af. De enige betrokkene die zich recentelijk over de kwestie heeft uitgesproken is Dennis te Kloese. En als ik hem hoor dan moet ik het allemaal nog maar zien of Slot zo vertrokken is naar Spurs, waar iedereen al vanuit lijkt te gaan.
Voila.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Er zijn dus wel onderhandelingen geweest met Tottenham?

Hoe dat precies is gegaan, zullen we waarschijnlijk nooit helemaal te weten komen. Er zal echt wel op z'n minst contact zijn geweest tussen Spurs en Slot zijn zaakwaarneemster. Maar of Slot daadwerkelijk zelf met hen heeft onderhandeld, betwijfel ik zeer. Daar had ik al mijn twijfels over na zondag, omdat er toen door zowel Slot zelf als Te Kloese bevestigd is dat er nog geen officiële interesse was. Dan had het wel heel hard gegaan moeten zijn, de afgelopen dagen.
 

Hankie

Well-known member
Hoe dat precies is gegaan, zullen we waarschijnlijk nooit helemaal te weten komen. Er zal echt wel op z'n minst contact zijn geweest tussen Spurs en Slot zijn zaakwaarneemster. Maar of Slot daadwerkelijk zelf met hen heeft onderhandeld, betwijfel ik zeer. Daar had ik al mijn twijfels over na zondag, omdat er toen door zowel Slot zelf als Te Kloese bevestigd is dat er nog geen officiële interesse was. Dan had het wel heel hard gegaan moeten zijn, de afgelopen dagen.
De zaakwaarneemster is de opvolgster van Raiola, maar beheerst het spelletje nog niet zo goed.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Of juist wel. Schermen met de interesse van Spurs, om er voor Slot nog even wat extra miljoenen uit te slepen bij Feyenoord.

Zou mij trouwens aan m'n reet roesten. Geef die man maar een salaris van 5 miljoen per jaar ofzo.

Hebben duidelijk wel een spel gespeeld om een goed salaris eruit te slepen. Volgens mij zat Rutger/Feyenoord Transfermarkt letterlijk te schermen met contact met haar. Prima dat je hem daarvoor gebruikt. Was toch al een hele tijd rancuneus richting Slot.

Als we daar dan een paar weken last van hebben en een seizoen lang profijt, dan kan ik daar prima mee leven.
 

Mario

Well-known member
Zal Kökçü nog wel de overstap naar Spurs maken? Daar hoor je nu niets meer over, die zou toch samen met Slot gaan volgens de diverse media?
 

Hankie

Well-known member
Bovenaan