Het grote Feyenoord nieuwstopic

Batigoal

Well-known member
Slot heeft met twee clubs gesproken. Benieuwd wie naast Tottenham de ander is. Het is uit zijn woorden te lezen geen ploeg die CL speelt. Chelsea?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Slot heeft met twee clubs gesproken. Benieuwd wie naast Tottenham de ander is. Het is uit zijn woorden te lezen geen ploeg die CL speelt. Chelsea?
Ik denk zelf een club uit Italië, omdat hij de afgelopen weken die competitie ook steeds als zeer interessant bestempelde.

Was wel een masterclass van hem, die persconferentie. Alle twijfels en speculaties resoluut van tafel geveegd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

gevegt

Well-known member
Ik denk zelf een club uit Italië, omdat hij de afgelopen weken die competitie ook steeds als zeer interessant bestempelde.

Was wel een masterclass van hem, die persconferentie. Alle twijfels en speculaties resoluut van tafel geveegd.
Slot staat bij jou al een tijdje een treetje hoger dan God volgens mij.
 

Abubakari

Well-known member
Slot staat bij jou al een tijdje een treetje hoger dan God volgens mij.
Aan de top blijven is moeilijker dan er komen, teleurstellende seizoensstart en ze staan bij Slot in de tuin te schuimbekken en hij vertrekt spoorslags naar Huddersfield Town. Feyenoord en verwachtingspatronen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat was me opgevallen.
Al een poster van hem op je kamer hangen en elke dag een T-shirt met zijn hoofd er op aan?
Ik heb een Feyenoord magazine naast m'n bed liggen waar een paginagrote foto van hem in staat, maar om één of andere reden is dat boekje aan elkaar geplakt en krijg ik hem niet meer open.
 

gevegt

Well-known member
Ik heb een Feyenoord magazine naast m'n bed liggen waar een paginagrote foto van hem in staat, maar om één of andere reden is dat boekje aan elkaar geplakt en krijg ik hem niet meer open.
Misschien wordt het tijd voor een vriendinnetje?
 
Bovenaan