Hankie
Well-known member
Echt geen idee. Het verbaasde mij ook.
Wat weet ik ook niet, en dan online zijn familie bedreigd wordt is schandalig.
Echt geen idee. Het verbaasde mij ook.
Van HSV ook een degradatiekandidaat gemaakt, die uiteindelijk na zijn vertrek gedegradeerd zijn. Bij Metalist Charkov en PAOK heeft hij bij elkaar ook amper 10 maanden gezeten.Laatste prestatie is van Anderlecht een degradatiekandidaat maken, ik zou een ander kiezen.
Niet alleen afdankertjes op het veld maar nu ook achter het bureau. Feyenoord is klaar dit seizoen en over 9 maanden kijken we maar weer verder...Frank Arnesen de nieuwe TD bij Feyenoord?
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/frank-arnesen-kandidaat-voor-topfunctie-bij-feyenoord~a9c56784/
Niet alleen afdankertjes op het veld maar nu ook achter het bureau. Feyenoord is klaar dit seizoen en over 9 maanden kijken we maar weer verder...
Degradatiekandidaat zijn wij al, dat treft.
Wat wil je ook met Fer in de selectie.
Tegen Young Boys winnen zou de boel kunnen redden inderdaad. Maar ja....Ik kan me heel goed voorstellen dat je de P in hebt. Toch denk ik dat er voor Feyenoord nog best wat van het seizoen te maken valt. Zeker doordat je nu wel Europees speelt.
Zou alleen wel helpen dat de stevige verkopen van St. Just en Vilhena daadwerkelijk weer terug naar het elftal gaan. Waarom is dat eigenlijk nog niet gebeurd?
Moeten ze in Europa wel een keer een uitwedstrijd winnen, anders kom je niet zo heel ver. Is het seizoen geslaagd als je overwinterd? Niet per definitie natuurlijk.Ik kan me heel goed voorstellen dat je de P in hebt. Toch denk ik dat er voor Feyenoord nog best wat van het seizoen te maken valt. Zeker doordat je nu wel Europees speelt.
Zou alleen wel helpen dat de stevige verkopen van St. Just en Vilhena daadwerkelijk weer terug naar het elftal gaan. Waarom is dat eigenlijk nog niet gebeurd?
Moeten ze in Europa wel een keer een uitwedstrijd winnen, anders kom je niet zo heel ver. Is het seizoen geslaagd als je overwinterd? Niet per definitie natuurlijk.
Denk dat ze binnen het salarishuis niet zo heel veel meer kunnen momenteel. Een transfersom kunnen ze vast wel betalen, maar een Berghuis zou 2 miljoen vangen met zijn nieuwe contract. Tel daar andere verlengingen bij op en een Senesi die ook gewoon tonnen pakt.
Wat dat betreft is het nu w?l een keer - op eigen kracht- spelen van de groepsfase een hoogtepunt. Dat maakt het seizoen uberhaubt al bijna geslaagd.
Vind je dit zelf ook niet een beetje dom gelul? Van twee clubs winnen die geen reet voorstellen waardoor je groepsfase EL haalt en dan is het Feyenoord seizoen al bijna geslaagd, ja hoor. Tuurlijk.
De Atreides zit vanwege de Brexit een beetje in een crisis denk ik.
Thuis niet kunnen winnen van Sparta, Heracles, FC Utrecht en AZ.Al ben ik het wel met je eens dat ze Europees dan nog wel minimaal een puntje of zes moeten pakken, maar dat gaat wel lukken.
gelet op de onevenwichtige selectie, het gebrek aan fitheid, de veel te late totstandkoming van de selectie, de erfenis van GIO (geen voetbal) en het totaal gebrek aan Feyenoord leiding.