Het grote Feyenoord nieuwstopic

Max

Administrator
Forumleiding
In ieder geval iemand met een CV. Die kan alleen ook niks met een lege bankrekening.
 

Pascallovic

Well-known member
Laatste prestatie is van Anderlecht een degradatiekandidaat maken, ik zou een ander kiezen.
Van HSV ook een degradatiekandidaat gemaakt, die uiteindelijk na zijn vertrek gedegradeerd zijn. Bij Metalist Charkov en PAOK heeft hij bij elkaar ook amper 10 maanden gezeten.
 

Atreides

Well-known member
Arnesen heeft het in het verleden prima gedaan bij Chelsea en PSV, toch? Laatste tijd is wat minder maar in elk geval iemand met ervaring en een netwerk. Sowieso kan het niet slechter worden na 'Troost -liever dood in een goot - over Tapia'.
 

Atreides

Well-known member
Niet alleen afdankertjes op het veld maar nu ook achter het bureau. Feyenoord is klaar dit seizoen en over 9 maanden kijken we maar weer verder...

Ik kan me heel goed voorstellen dat je de P in hebt. Toch denk ik dat er voor Feyenoord nog best wat van het seizoen te maken valt. Zeker doordat je nu wel Europees speelt.

Zou alleen wel helpen dat de stevige verkopen van St. Just en Vilhena daadwerkelijk weer terug naar het elftal gaan. Waarom is dat eigenlijk nog niet gebeurd?
 

Miramar

Well-known member
Ik kan me heel goed voorstellen dat je de P in hebt. Toch denk ik dat er voor Feyenoord nog best wat van het seizoen te maken valt. Zeker doordat je nu wel Europees speelt.

Zou alleen wel helpen dat de stevige verkopen van St. Just en Vilhena daadwerkelijk weer terug naar het elftal gaan. Waarom is dat eigenlijk nog niet gebeurd?
Tegen Young Boys winnen zou de boel kunnen redden inderdaad. Maar ja....
 

Pascallovic

Well-known member
Ik kan me heel goed voorstellen dat je de P in hebt. Toch denk ik dat er voor Feyenoord nog best wat van het seizoen te maken valt. Zeker doordat je nu wel Europees speelt.

Zou alleen wel helpen dat de stevige verkopen van St. Just en Vilhena daadwerkelijk weer terug naar het elftal gaan. Waarom is dat eigenlijk nog niet gebeurd?
Moeten ze in Europa wel een keer een uitwedstrijd winnen, anders kom je niet zo heel ver. Is het seizoen geslaagd als je overwinterd? Niet per definitie natuurlijk.

Denk dat ze binnen het salarishuis niet zo heel veel meer kunnen momenteel. Een transfersom kunnen ze vast wel betalen, maar een Berghuis zou 2 miljoen vangen met zijn nieuwe contract. Tel daar andere verlengingen bij op en een Senesi die ook gewoon tonnen pakt. Dan is er weinig ruimte voor miljoenenaankopen. Ondanks dat er wellicht wel budget is om een transfersom te betalen.
 

Atreides

Well-known member
Moeten ze in Europa wel een keer een uitwedstrijd winnen, anders kom je niet zo heel ver. Is het seizoen geslaagd als je overwinterd? Niet per definitie natuurlijk.

Die leeghoofden van Feyenoord hebben de hele leiding met pek en veren weggejaagd. Krijg je mooi te zien wat voor dramatische gevolgen dat heeft. Kwalitatief en erger qua fitheid en aankoopmoment is de selectie zwaar onder de maat bij aanvang van het seizoen.

Wat dat betreft is het nu w?l een keer - op eigen kracht- spelen van de groepsfase een hoogtepunt. Dat maakt het seizoen uberhaubt al bijna geslaagd. Moeten ze wel ergens zich w??r voor Europa zien te kwalificeren.

Andere verwachten zijn mijn inziens puur op historie gebaseerd en hebben weinig met de feitelijke situatie van doen.

Overigens wordt het langzamerhand wel zaak dat Stam het iets stabieler krijgt. Anders kan Advocaat zich weer gaan warmlopen.

Denk dat ze binnen het salarishuis niet zo heel veel meer kunnen momenteel. Een transfersom kunnen ze vast wel betalen, maar een Berghuis zou 2 miljoen vangen met zijn nieuwe contract. Tel daar andere verlengingen bij op en een Senesi die ook gewoon tonnen pakt.

Van Persie, Vilhena en St. Juste zijn weg. Je zou verwachten dat er minimaal nog ??n top eredivisiespeler gehaald zou kunnen worden qua salarishuis.
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Wat dat betreft is het nu w?l een keer - op eigen kracht- spelen van de groepsfase een hoogtepunt. Dat maakt het seizoen uberhaubt al bijna geslaagd.

Vind je dit zelf ook niet een beetje dom gelul? Van twee clubs winnen die geen reet voorstellen waardoor je groepsfase EL haalt en dan is het Feyenoord seizoen al bijna geslaagd, ja hoor. Tuurlijk.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De Atreides zit vanwege de Brexit een beetje in een crisis denk ik.
 

Atreides

Well-known member
Vind je dit zelf ook niet een beetje dom gelul? Van twee clubs winnen die geen reet voorstellen waardoor je groepsfase EL haalt en dan is het Feyenoord seizoen al bijna geslaagd, ja hoor. Tuurlijk.

Veel meer inclusief het halen van Europees voetbal zit er op dit moment dankzij totaal gebrek aan leiding niet in. Al ben ik het wel met je eens dat ze Europees dan nog wel minimaal een puntje of zes moeten pakken, maar dat gaat wel lukken.

De Atreides zit vanwege de Brexit een beetje in een crisis denk ik.

De news flow is lastig bij te houden, dat klopt.

@ Max,

Wat is gelet op de onevenwichtige selectie, het gebrek aan fitheid, de veel te late totstandkoming van de selectie, de erfenis van GIO (geen voetbal) en het totaal gebrek aan Feyenoord leiding w?l een realistische doelstelling?
 
Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
Al ben ik het wel met je eens dat ze Europees dan nog wel minimaal een puntje of zes moeten pakken, maar dat gaat wel lukken.
Thuis niet kunnen winnen van Sparta, Heracles, FC Utrecht en AZ.

Ja, die 6 punten pakken ze op zeker

gelet op de onevenwichtige selectie, het gebrek aan fitheid, de veel te late totstandkoming van de selectie, de erfenis van GIO (geen voetbal) en het totaal gebrek aan Feyenoord leiding.
 
Bovenaan