Het grote Feyenoord nieuwstopic

Hankie

Well-known member
@Max maar ook andere Feyenoorders,

Denken jullie dat de komst van Eenhoorn het nodige kan veranderen bij Feyenoord in positieve zin? Persoonlijk neig ik naar wel. Eenhoorn heeft een interessante visie, ervaring als topsporter en coach en heeft bij AZ ongetwijfeld veel geleerd. Een AZ die op deelgebieden de zaakjes veel beter voor elkaar heeft dan Feyenoord, maar nog niet de helft van de potentie van Feyenoord heeft.

Ik ben van mening wel. Vooral omdat de structuur van de club zal gaan veranderen naar een CEO & CFO met daarbij technische ondersteuning. Eenhoorn ligt goed bij de betrokkenen en supporters en kan voor een groot stuk professionalisering brengen.
 

Miramar

Well-known member
Toch maar even kaartjes geregeld voor zondag. Miramar junior voor het eerst naar De Kuip. Eelt op de ziel rammen, lijden godverdomme....
 

Atreides

Well-known member
I.v.m. coach van het jaar neig ik er naar om ?f Vermeer op doel te zetten of Kokcu op het middenveld. Is het een reele verwachting dat Kokcu dit jaar basisspeler blijft en redelijk wat goals zal maken en assists zal geven of kan ik beter voor Vermeer kiezen i.v.m. het feit dat Feyenoord relatief vaak de nul zal houden?
 

Pascallovic

Well-known member
Gewoon Vermeer op doel zetten. Die verdediging heeft in de voorbereiding wel aangetoond dat ze relatief vaak de 0 gaan houden.:cab:
 
Bovenaan