Het grote Feyenoord nieuwstopic

Pascallovic

Well-known member
Wat kun je verwachten met deze opstelling? Buiten Berghuis niemand die een doelpunt kan maken en in plaats van Clasie zet je een nog kleinere middenvelder neer die verdedigend ook nog eens zwakker is. De achterhoede hoefde je al geen wonderen te verwachten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ja het is echt niks. Het scheelt dat op een paar clubs na de eredivisie ook helemaal niks is.
 

Atreides

Well-known member
Ik twijfel nog steeds. Stond volgens mij wel op het wedstrijdformulier, dus het moet haast wel.

;)
Ik las vandaag ergens dat Kokcu op negeren stond bij Stam. Ik had gisteren de wedstrijd en het wedstrijdformulier beiden niet bekeken.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord nieuwstopic

Van die laatste zin kan ik kaas noch salami maken.
 

De Wolf

Well-known member
Mogelijk tegen de oude club waar we Dematradze vandaan hebben gehaald na het zien van een videoband.
 

Atreides

Well-known member
@Max maar ook andere Feyenoorders,

Denken jullie dat de komst van Eenhoorn het nodige kan veranderen bij Feyenoord in positieve zin? Persoonlijk neig ik naar wel. Eenhoorn heeft een interessante visie, ervaring als topsporter en coach en heeft bij AZ ongetwijfeld veel geleerd. Een AZ die op deelgebieden de zaakjes veel beter voor elkaar heeft dan Feyenoord, maar nog niet de helft van de potentie van Feyenoord heeft.
 
Bovenaan