Het grote Feyenoord nieuwstopic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Kan ie nog een jaar langer verongelijkt en chagrijnig kijken.

Ja, ik had door zijn lichaamshouding afgelopen seizoen toch ook wel de indruk dat hij er wel klaar mee was. Maar blijkbaar niet dus. En de Jorgensen van zijn eerste seizoen is voor Feyenoord natuurlijk een prima spits, dus hopelijk haalt hij dat niveau komend seizoen weer.
 

Atreides

Well-known member

Je zou toch zeggen dat de RVC en de aan te stellen directeur het toch op zijn minst op voorhand eens zouden moeten zijn? Dat je na zo'n periode al afscheid neemt wegens verschil van inzicht...

Als ik hier zo tussen de lijntjes door lees was de sfeer nu ook niet echt om over naar huis te schrijven:
Oud NOS-directeur De Jong trad in november 2017 aan als opvolger van Eric Gudde. ‘Ik heb vervolgens bijna twee jaar met heel veel plezier bij Feyenoord gewerkt. Dat meen ik echt! Het is en blijft een geweldige club en een groot en fascinerend maatschappelijk fenomeen. Sportieve hoogtepunten waren voor mij dat we de KNVB Beker en de Johan Cruijff Schaal wonnen. Daarnaast hebben we een schitterend trainingscomplex voor het eerste elftal gebouwd en leggen we nu de laatste hand aan het nieuwe Varkenoord, de kraamkamer en het kroonjuweel van Feyenoord. Zo heeft Feyenoord grote stappen richting een mooie toekomst gezet.’
 

Unregistere

Well-known member
Volgens mij was er erg weinig draagkracht meer voor hem intern. Ik denk dat de Vrienden van Feyenoord veel invloed hebben.

Heeft inderdaad nooit goed gelegen bij de invloedrijke mensen. Die waren bij zijn aanstelling al kritisch en sindsdien heeft hij ook niet echt veel indruk gemaakt, dus de twijfels zijn nooit verdwenen.
 

Hankie

Well-known member
Hij werd mede aangetrokken als communicatieman rondom het nieuwe stadion en daarin heeft hij flink gefaald. Eenhoorn zal nu wel zsm komen.
 
Bovenaan