Het grote Feyenoord nieuwstopic

Atreides

Well-known member
Berghuis voor Bergwijn helpt Feyenoord ?n PSV

De miljoenen die Ajax wil investeren in Steven Bergwijn, zullen voor een deel terugrollen in de Eredivisie. Stel dat de aanvaller van PSV naar Amsterdam vertrekt, hoopt de vice-kampioen op zijn beurt Steven Berghuis weer over te nemen van Feyenoord.

Volgens ingewijden zijn er al informele contacten geweest tussen Berghuis en PSV. De aanvaller is klaar bij Feyenoord, waar hij drie jaar heeft gespeeld en alles wist te winnen. Ook Feyenoord zou in eerste instantie niet onwelwillend tegenover een vertrek van Berghuis staan. Hij is de enige speler in de selectie die waarde vertegenwoordigt, volgens transfermarkt zo'n twaalf miljoen euro. Met de opbrengst zou Feyenoord dan weer kunnen investeren in de selectie.

PSV op zijn beurt ziet in de 27-jarige Berghuis een welkome versterking, nu de club er ernstig rekening mee houdt dat behalve Bergwijn ook Hirving Lozano zal vertrekken. Met Donyell Malen en Cody Gakpo heeft trainer Mark van Bommel voorlopig voldoende opties voor de flanken, maar Berghuis zou directe van enorme toegevoegde waarde zijn.
Bron: https://www.vi.nl/nieuws/berghuis-vo...yenoord-en-psv

Dusss....
 

Max

Administrator
Forumleiding
Geeft maar weer aan dat we weer een beetje terug bij af zijn. Wel behoorlijk de prijzenkast gevuld. Dit doet weer een beetje denken aan de tijd dat Wijnaldum en Fer bij ons konden worden opgehaald.

Op basis van afgelopen seizoen denk ik dat het voor Berghuis en Feyenoord beter is om uit elkaar te gaan. Berghuis loopt steeds gefrustreerder rond en had dit seizoen met een beetje normale arbitrage rustig vijf rode kaarten kunnen pakken. Met zijn twaalf goals en twaalf assist was hij natuurlijk wel een of misschien wel de beste speler van Feyenoord.

Feyenoord zal echter met een lege portemonnee en een waardeloze selectie even pas op de plaats moeten maken. Je komt weer een beetje in het Schaken segment uit denk ik qua vervanging met bijvoorbeeld Sheraldo Becker. Zeven goals en acht assists bij ADO is natuurlijk wel aardig.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat hij PSV niet verder gaat helpen. Daarnaast zal Feyenoord de hoofdprijs moeten vragen als dit daadwerkelijk gaat gebeuren.

Als Ajax echt vanwege emoties extreem veel voor Bergwijn moet betalen, dan kan die 12 miljoen inderdaad ook wel vanwege de emoties naar 20 miljoen.
 

Hankie

Well-known member
Als Ajax echt vanwege emoties extreem veel voor Bergwijn moet betalen, dan kan die 12 miljoen inderdaad ook wel vanwege de emoties naar 20 miljoen.

Maar het gaat allemaal niet gebeuren hoor. VI heeft sowieso geen lijntjes binnen Feyenoord dus die speculeren er op los. Als Berghuis weg wilt gaat hij het eerder nog een keer in het buitenland proberen lijkt mij.
 

Mario

Well-known member
Als Ajax echt vanwege emoties extreem veel voor Bergwijn moet betalen, dan kan die 12 miljoen inderdaad ook wel vanwege de emoties naar 20 miljoen.

Die 20 miljoen wegen niet op tegen de 60 miljoen die wij van Ajax krijgen voor Bergwijn, prima dus wat mij betreft.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die 20 miljoen wegen niet op tegen de 60 miljoen die wij van Ajax krijgen voor Bergwijn, prima dus wat mij betreft.

Ik dacht dat Ajax 20 miljoen teveel gingen betalen. Als ze 40 miljoen teveel betalen, dan willen wij natuurlijk 30 miljoen.
 

Atreides

Well-known member
We kunnen langzamerhand wel vaststellen dat de dubbele transfer (Bergwijn naar Ajax, Berghuis naar PSV) in het grootste belang van dit forum is.
 

Atreides

Well-known member
Geeft maar weer aan dat we weer een beetje terug bij af zijn. Wel behoorlijk de prijzenkast gevuld. Dit doet weer een beetje denken aan de tijd dat Wijnaldum en Fer bij ons konden worden opgehaald.

Op basis van afgelopen seizoen denk ik dat het voor Berghuis en Feyenoord beter is om uit elkaar te gaan. Berghuis loopt steeds gefrustreerder rond en had dit seizoen met een beetje normale arbitrage rustig vijf rode kaarten kunnen pakken. Met zijn twaalf goals en twaalf assist was hij natuurlijk wel een of misschien wel de beste speler van Feyenoord

Eens. Feyenoord moet langzamerhand ook gewoon de selectie gaan verversen, dat kleine beetje jeugd dat klaar staat laten doorstromen.

Ik denk dat als je het tafelzilver (Vilhena, Berghuis) nu kunt verkopen je dat vooral moet doen. Heeft Feyenoord weer een oorlogskas en kan gericht versterkingen halen. In die zin zou het voor Feyenoord helemaal niet verkeerd zijn dat je nu Berghuis kunt verkopen voor twaalf miljoen. Een middenveld met Fer, Maher en Kokcu is buitengewoon compleet, kan nog wat groeien en heeft veel routine (en kost niks). Kan je mooi de rest van het elftal omheen bouwen. Jorgensen een jaar vol in de picture zetten en dan verpatsen.

Feyenoord zal echter met een lege portemonnee en een waardeloze selectie even pas op de plaats moeten maken. Je komt weer een beetje in het Schaken segment uit denk ik qua vervanging met bijvoorbeeld Sheraldo Becker. Zeven goals en acht assists bij ADO is natuurlijk wel aardig.

Dat zou eigenlijk nog niet eens zo'n slechte speler zijn, zeker aangezien hij op beide flanken kan spelen. Narsingh heeft bij PSV destijds ook het Nederlands elftal gehaald (of Castelen bij Feyenoord). Sowieso was het makke van Feyenoord dat ze dit jaar totaal geen diepte hebben. Als er iets is wat Becker wel heeft...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord nieuwstopic

Is volgens mij ook transfervrij, dus past prima in de traditie Castelen en Schaken. Transfervrij en geen 18 meer. Luciano Narsingh is overigens ook transfervrij.
 

Atreides

Well-known member
Verrek, maakt hem dus extra interessant.

Ik lees trouwens dat hij een neef is van Luciano Narsingh :eek:mg: Narsingh zelf heeft zo weinig gespeeld dat ik er als Feyenoord maar even niet voor zou gaan, Feyenoord heeft al genoeg belegen spelers.
 

Batigoal

Well-known member
We kunnen langzamerhand wel vaststellen dat de dubbele transfer (Bergwijn naar Ajax, Berghuis naar PSV) in het grootste belang van dit forum is.

Nou ja, het is jammer dat de geruchten al lang voor de definitieve transfers opduiken. Dan valt de impact een beetje tegen als de transfers er zijn.

Wat dat betreft zou het beter voor het forum zijn als Ajax dan opeens Lozano haalt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Jullie hebben zoveel geld en spelen zoveel wedstrijden, waarom kopen jullie ze niet beide?
 
Bovenaan