Het grote Feyenoord nieuwstopic

Unregistere

Well-known member
Samenwerkingsverbandje op komst?

Feyenoord is een nieuwe weg ingeslagen. Ze zijn namelijk een samenwerkingsverband gestart met een club uit Vietnam. Het gaat om de Vietnamese club HAGL FC. Dit weet het medium Varkenoord Watch te melden.

“Feyenoord gaat samenwerken met de Vietnamese club HAGL FC op het gebied van jeugdontwikkeling”, klinkt het. “Trainers van Feyenoord gaan HAGL ondersteunen en talenten van de club kunnen op Varkenoord op stage komen”, aldus Varkenoord Watch.

DIRKJAN-Apothekel.jpg
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Stagiaires uit Vietnam... Die zijn toch allemaal van het niveau Jill Roord?
 

Abubakari

Well-known member
Niet zo negatief jongens, alle talenten van HAGL FC komen nu exclusief naar Feyenoord. Troef je de rest van Europa mooi mee af.
 

Atreides

Well-known member
Niet helemaal nieuws - en onder voorbehoud van goedkeuring van de waan - maar uitgaande van een bekerwinst van Ajax komen de wanprestaties van Feyenoord toch met karmapunten terug:

Klopt. Olympique Marseille en Arsenal waren vorig seizoen lang in de race om de Europa League te winnen en zich dus automatisch te plaatsen voor de volgende editie van de Champions League. Omdat die clubs via de competitie geen Champions League-voetbal af konden dwingen, zou er geschoven worden met de tickets. Het rechtstreekse ticket richting de groepsfase van de Europa League zou in dat geval in handen komen van de bekerwinnaar van Nederland.

Dat was echter vorig seizoen, toen Nederland de dertiende plek als uitgangspositie had op de co?ffici?ntenlijst. Dit seizoen zaten we op de veertiende plaats en heeft de nummer dertien van dit seizoen - Tsjechi? - dat voordeel.
 

Pascallovic

Well-known member
Volgens mij heeft Ajax ook wel een rol gespeeld in het feit dat Nederland vorig seizoen gezakt is van 13 naar 14.
 

ALenstra

Well-known member
Werken onder herr Kind is altijd een uitdaging. In de VI las ik trouwens dat hij algemeen directeur wordt bij Willem II.
 

Makanaky

Well-known member
Waar blijft die TD? Kein Geloel had het over Gio, wat ik eigenlijk een prima idee vind. Internationaal netwerk, uitstraling, z'n sporen al verdiend als coach.
 

Hankie

Well-known member
Waar blijft die TD? Kein Geloel had het over Gio, wat ik eigenlijk een prima idee vind. Internationaal netwerk, uitstraling, z'n sporen al verdiend als coach.

Moet hij niet willen en is hij te zachtmoedig voor. Toen hij coach was is er ook niets uit zijn netwerk gekomen. Waarschijnlijk wordt het Henk van Stee. Ik opteer nog voor Marcel Bout.
 
Bovenaan