Het grote Feyenoord nieuwstopic

Atreides

Well-known member
Gewoon Vermeer op doel zetten. Die verdediging heeft in de voorbereiding wel aangetoond dat ze relatief vaak de 0 gaan houden.:cab:

Ik ga natuurlijk geen spelers van Ajax en PSV verspillen aan de goalie. Bovendien zijn Kokcu met 1,75 en Vermeer met 2,5 relatief goedkoop. Ik heb niet de indruk dat Feyenoord veel meer tegengoals gaat krijgen dat de rest van de eredivisie. Meer beetje in een lijn met Vitesse, AZ en Utrecht. Maar als je een tip hebt verneem ik dat natuurlijk niet graag.


Zou wel een goede ruildeal zijn met Berghuis. :eek:mg:

Berghuis lijkt de veiligste optie, maar die kan natuurlijk nog getransfereerd worden.

Ik denk dat Kolargol bijna evenveel gaat scoren als ik eerlijk ben. :eek:mg:

Doe je zelf ook mee? Zo ja, welke opstelling zit je aan te denken?
 

Pascallovic

Well-known member
Hun beste speler is Berghuis, die maakt er 15 in een seizoen + nog wat assists. Dus die zou ik altijd neerzetten. Anders Fer die met zijn kopkracht vast wat doelpuntjes gaat meepikken uit hoekschoppen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Lastige dit jaar, Atreides. Berghuis is inderdaad wel een zekerheidje, maar zal ook wel duur zijn. Kan je hem als middenvelder nemen, of als aanvaller? Dat maakt nogal uit natuurlijk. Als middenvelder zou hij het wel waard kunnen zijn, met zijn goals en assists. Als aanvaller heb je denk ik andere opties die goedkoper zijn en een vergelijkbaar aantal punten kunnen scoren.

Kokcu kan een leuke gok zijn. Ik heb eerlijk gezegd nog geen idee of hij vaak gaat spelen, dit seizoen. Zo ja, dan zal hij ongetwijfeld wel z'n goals en assists gaan maken. Minder dan Berghuis, maar hij is ook veel goedkoper. Ik ben op zich wel geneigd te denken dat hij onder Stam veel minuten gaat maken. Alleen is het echt nog even afwachten tot iedereen fit is. Zou zomaar kunnen dat Stam toch weer voor spelers als Toornstra en Ayoub gaat kiezen. Of dat hij Narsingh op de flank zet en Berghuis op '10' zet.

Fer zou ik niet doen. Die speelt zeer controlerend, maakt daardoor waarschijnlijk weinig goals en pakt mogelijk ook een handvol kaarten omdat hij de achterste middenvelder is.

Haps zou ook een optie kunnen zijn, ware het niet dat hij wel erg blessuregevoelig is. Centraal achterin is het ook nog maar zien wie daar uiteindelijk gaat spelen. En ook in het doel is de strijd volgens Stam nog niet beslist, dus heb je kans dat Bijlow ineens gaat keepen.

Veel twijfelgevalletjes dus... Als je het kan veroorloven en hij staat als middenvelder, dan zeg ik Berghuis. En anders inderdaad Kokcu.
 

SanMark.

Well-known member
Ik ben ook druk aan het puzzelen.

Berghuis staat er bij mij nu ook in , maar die krijgt ook nog wel wat frusti kaarten.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat Stam veel traint op spelsituaties. Op de beelden van oefenduels kwam daar veel gevaar uit.
 

Atreides

Well-known member
Ik denk dat Stam veel traint op spelsituaties. Op de beelden van oefenduels kwam daar veel gevaar uit.

Okay. Ik dacht even dat je me aan het trollen was gezien zijn beperkt aantal eerdere goals. Maar dank voor je tip. :duim:
 

Atreides

Well-known member
Hoppa, door nu wel de UEFA-cup serieus te nemen verdient Feyenoord al bijna vier miljoen extra. Komen tenminste drie keer een bijna volle Kuip nog bij en serieus wisselgeld bij elke overwinning 570 k, 190 k voor een gelijkspel en bij groepswinst 1 miljoen en de tweede plek levert 0,5 miljoen op.

Edit, inclusief de (eerste?) recettes zelfs als 6,76 miljoen verdient. Komt nog een vage solidariteitsbijdrage bij van 270k.

Misschien maar even flink door sparen en kijken of je Roma zo ver kunt krijgen om die Karsdorp voor half geld over te nemen.
 
Laatst bewerkt:

MWLC

Well-known member
Lutsharel Geertruida gaat zijn handtekening zetten onder een nieuw contract. Tot 2022.
 

Pascallovic

Well-known member
Een van de Feyenoorders enig idee waarom een aantal fans ruzie met Karsdorp heeft, hetgeen schijnbaar in zijn eerste periode ook al speelde? Bij een Karsdorp die echt veel voor de club over heeft verwacht ik een dergelijke behandeling niet.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Een van de Feyenoorders enig idee waarom een aantal fans ruzie met Karsdorp heeft, hetgeen schijnbaar in zijn eerste periode ook al speelde? Bij een Karsdorp die echt veel voor de club over heeft verwacht ik een dergelijke behandeling niet.

Echt geen idee. Het verbaasde mij ook.
 
Bovenaan