Het grote Feyenoord nieuwstopic

Atreides

Well-known member
Tuurlijk, want bij 1 overwinning halen ze in 1x die zes punten binnen.

Aha. Ik zie dat je mijn tekst op twee manieren kan lezen en dat jou interpretatie de meest zuivere is.

Aanpassing: ook het huidige Feyenoord moet tot minimaal 6 punten kunnen komen (waarvan er dus drie al in de pocket zijn na de thuisoverwinning tegen Porto).
 

Abubakari

Well-known member
En dan is het seizoen geslaagd?

Je denkt als een FC Emmen supporter. En dit is een Feyenoord topic. De knvb beker kan het seizoen nog redden, verder valt er denk ik niet veel meer te redden.
In de EL overwinteren zal voor de Feyenoorders hier het seizoen ook niet redden, tenzij ze echt ver gaan komen. En die kans lijkt mij ook niet heel groot.
 

Miramar

Well-known member
En dan is het seizoen geslaagd?

Je denkt als een FC Emmen supporter. En dit is een Feyenoord topic. De knvb beker kan het seizoen nog redden, verder valt er denk ik niet veel meer te redden.
In de EL overwinteren zal voor de Feyenoorders hier het seizoen ook niet redden, tenzij ze echt ver gaan komen. En die kans lijkt mij ook niet heel groot.
Het belangrijkste is dat we vanaf nu alles moeten winnen....
 

Miramar

Well-known member
Het is weer Oktober en dus ellende Jaap Stam stapt op en dus gaat het seizoen nu pas beginnen. Komt Dickie of dominee Kuyt?
 

Batigoal

Well-known member
Tijdens het interview na de wedstrijd stond het huilen hem nader bij dan het lachen. Hij leek vanaf moment ??n eigenlijk niet happy te zijn bij de club ofzo. Alsof hij zich verkeken had op de klus. Zonde, want toch weer een club waar hij voortijdig vertrekt. Zo bouw je niet echt een stabiele trainerscarri?re op.
 

Unregistere

Well-known member
Wie moet hem vervangen? Laat je stem horen in de poll!

Poll: Als opvolger van Jaap Stam moet Feyenoord gaan voor...
[*]Dick Advocaat
[*]Jean-Paul van Gastel
[*]Mario Been
[*]Maurice Steijn
[*]Henk Fraser
[*]John de Wolf
[*]Danny Buijs
[*]Dirk Kuijt
[*]Marcel Keizer
[*]Zeljko Petrovic
[*]Hans de Koning
[*]Pepijn Lijnders
[*]Peter van Vossen
[*]Stijn Vreven
[*]Hein Vanhaezebrouck
[*]Jan Siewert
[*]Roger Schmidt
[*]Jan Boskamp
[*]Fred Grim
[*]Steve McClaren
[*]Iemand anders, nl. (noem naam in reactie)
[sup]Tussenstand:[/sup]
results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]
 

JFK

Well-known member
Tijdens het interview na de wedstrijd stond het huilen hem nader bij dan het lachen. Hij leek vanaf moment ??n eigenlijk niet happy te zijn bij de club ofzo. Alsof hij zich verkeken had op de klus. Zonde, want toch weer een club waar hij voortijdig vertrekt. Zo bouw je niet echt een stabiele trainerscarri?re op.

Dat vond ik echt een theatraal interviewtje wat ie gaf. Vervolgens een klap op zijn schouder krijgen van Joepie. Echt ik ging over mijn nek.
 

JFK

Well-known member
Wie moet hem vervangen? Laat je stem horen in de poll!

Poll: Als opvolger van Jaap Stam moet Feyenoord gaan voor...
[*]Dick Advocaat
[*]Jean-Paul van Gastel
[*]Mario Been
[*]Maurice Steijn
[*]Henk Fraser
[*]John de Wolf
[*]Danny Buijs
[*]Dirk Kuijt
[*]Marcel Keizer
[*]Zeljko Petrovic
[*]Hans de Koning
[*]Pepijn Lijnders
[*]Peter van Vossen
[*]Stijn Vreven
[*]Hein Vanhaezebrouck
[*]Jan Siewert
[*]Roger Schmidt
[*]Jan Boskamp
[*]Fred Grim
[*]Steve McClaren
[*]Iemand anders, nl. (noem naam in reactie)
[sup]Tussenstand:[/sup]
results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]

Welk homo komt met Stijn Vreven op de proppen?
 
Bovenaan