Het grote Feyenoord nieuwstopic

Hankie

Well-known member
1 wedstrijd zou inderdaad acceptabel zijn, maar 3 waarvan 1 voorwaardelijk niet. Hulde aan van Benthem, maar Van Persie en de Vitesse speler hadden ook een goede verklaring. Als de scheidsrechter verklaart dat je van achter komt heeft deze het al niet goed gezien.
 

Fregge

Well-known member
Dus scheidsrechters moeten meenemen of de gezondheid van een speler in gevaar komt, maar de tuchtcommissie gaat daar niet in mee? Dat is apart, toch?
 

Joost

Well-known member
Zullen we voortaan maar gewoon alle Feyenoorders direct vrijspreken? Wat een kolder is dit.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord nieuwstopic

Dus scheidsrechters moeten meenemen of de gezondheid van een speler in gevaar komt, maar de tuchtcommissie gaat daar niet in mee? Dat is apart, toch?

Lijkt juist weer het probleem te zijn dat een Feyenoorder rood heeft gehad voor iets wat niet heeft plaatsgevonden. De verklaring van de scheidsrechter is onjuist.
 

Batigoal

Well-known member
Tussen 3 wedstrijden schorsing en helemaal geen schorsing zit wel een wereld van verschil. Bijzonder hoe dat dan weer kan.
 

stc

Well-known member
Vind het onterecht dat van Persie is vrijgesproken. Ik zou hem 1 wedstrijd schorsen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vond de rode kaart terecht, dus deze beslissing is wel merkwaardig. Aan de andere kant waren de betogen van Van Persie en van Benthem erg overtuigend, dus geheel onverwacht is het ook weer niet.
 

JFK

Well-known member
Ik vond de rode kaart terecht, dus deze beslissing is wel merkwaardig. Aan de andere kant waren de betogen van Van Persie en van Benthem erg overtuigend, dus geheel onverwacht is het ook weer niet.

Zo‘n scheids moet hier toch flink de zeik er van over hebben?
Ik zou er dan mee nokken, bekijk het dan maar als je het beter weet.
 

JMD

Well-known member
Lag ook wel in de lijn der verwachting.

Jep. Maar Feyenoord moet hem op zijn blote knie?n danken dat hij nog 1 seizoen door is gegaan, want zonder Van Persie had dit Feyenoord nog verder achter gestaan.
De TD van Feyenoord heeft een flinke taak om Van Persie te vervangen.
 

Miramar

Well-known member
Jep. Maar Feyenoord moet hem op zijn blote knie?n danken dat hij nog 1 seizoen door is gegaan, want zonder Van Persie had dit Feyenoord nog verder achter gestaan.
De TD van Feyenoord heeft een flinke taak om Van Persie te vervangen.
Onze TD gaat vast de supporters weer verwennen met een nieuw kind van de club....
 
Bovenaan