Het grote Feyenoord nieuwstopic

MWLC

Well-known member
Jorgensen opnieuw geblesseerd geraakt tijdens oefenwedstrijd.

Feyenoord kan opgelucht ademhalen. De blessure van Nicolai J?rgensen valt namelijk mee. De spits verliet vandaag de training met een pijnlijke voet. De verwachtingen zijn dat hij morgen of later deze week weer kan aansluiten op de training.
 

MWLC

Well-known member
Bij een vertrek van Nicolai J?rgensen bij Feyenoord komende winter gaan de Rotterdammers Fran Sol naar De Kuip halen. Volgens journalist Ruud van Os zijn er achter de schermen al afspraken gemaakt met Willem II en de 26-jarige spits.

Ik volg eigenlijk alleen Feyenoord. Is hij een goede spits voor Feyenoord?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gewoon Pell? transfervrij ophalen in de winter.

Nee, ik volg Willem II niet zo erg. Geen idee of hij wat kan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord nieuwstopic

Een echte goaltjesdief. Niet zo zeer een bijzondere voetballer, dus dat moet je niet van hem verwachten.

In Rotterdam hebben we geen verwachtingspatroon dat er ook nog echt gaat worden gevoetbald. Als je voetbal wil zien, dan ga je naar Excelsior. Bij Feyenoord hebben we Van Persie en verder vrij weinig. Op dit moment schijnbaar genoeg om derde in de eredivisie te staan.
 

Pascallovic

Well-known member
Vreemde beslissing. Hij is gewoon te laat en ja hij probeert de impact zo min mogelijk te laten zijn. Ik vind niet dat hier sprake is van een arbitrale dwaling of zo. Een wedstrijd schorsing had echt niet vreemd geweest.
 
Bovenaan