Het grote Feyenoord nieuwstopic

Miramar

Well-known member
Boetius tot 30 juli uit de selectie gezet wegens weigeren extra training. Meteen afscheid van nemen vind ik. Die wil gewoon niet.
 

JMD

Well-known member
Laat maar komen :duim:

Ik geef je weinig kans, want dit is zo'n speler die zich te groot voelt voor clubs als Fortuna Sittard.

Zo zonde, Bo?tius had talent zat. Zeker zijn eerste seizoen bij Feyenoord was ie echt goed.
 

Miramar

Well-known member
Ik geef je weinig kans, want dit is zo'n speler die zich te groot voelt voor clubs als Fortuna Sittard.

Zo zonde, Bo?tius had talent zat. Zeker zijn eerste seizoen bij Feyenoord was ie echt goed.
Ik vind hem net zo'n gaperd als Bilal. Afwezig in de wedstrijd, een dromer. Veel balverlies, geen populaire speler. Echt een miskoop. Maar misschien ben ik nog steeds teveel Elia gewend. Hij moet eens kijken wat Berghuis doet.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Boetius zat vorige week nog zo stoer te vertellen dat hij dit seizoen vol ging knallen. Heeft dus al met al een weekje geduurd. Echt, hoe dom kan je zijn?
 

JMD

Well-known member
Ik vind hem net zo'n gaperd als Bilal. Afwezig in de wedstrijd, een dromer. Veel balverlies, geen populaire speler. Echt een miskoop. Maar misschien ben ik nog steeds teveel Elia gewend. Hij moet eens kijken wat Berghuis doet.
Wat heeft Feyenoord betaald om Bo?tius terug te halen?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord nieuwstopic

Tuurlijk moet hij gewoon meetrainen. Het is je werk en niet doen is werkweigering.

Ik begrijp dat het om een training ging na afloop van Fenerbahce - Feyenoord. Hoe laat was die pot, die was toch ?s avonds? Dit soort trainingen zullen ongetwijfeld een doel hebben, maar het is zeker niet voor het eerst dat er incidenten zijn rondom dit soort trainingen.

Maar het blijft wel wat met die jongen. Wat er in het eerste seizoen inzat is langzamerhand verdwenen. Na het seizoen 2013-2014 is het niet heel veel meer. Al begon hij vorig seizoen vrij goed.
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Inderdaad, vorig jaar met Kramer ging het ook al eens mis rond zo'n training en meer spelers klaagden er over. Snap ook niet zo goed wat Van Bronckhorst daarmee wil bereiken, maar goed.
 
Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
Inderdaad, vorig jaar met Kramer ging het ook al eens mis rond zo'n training en meer spelers klaagden er over. Snap ook niet zo goed wat Van Brocnkhorst daarmee wil bereiken, maar goed.
Dat de wisselspelers geen conditionele achterstand oplopen t.o.v. de spelers die wel een hele oefenwedstrijd tegen Fener hebben moeten spelen.
 

Unregistere

Well-known member
Dat de wisselspelers geen conditionele achterstand oplopen t.o.v. de spelers die wel een hele oefenwedstrijd tegen Fener hebben moeten spelen.

Dat kan ook prima op een ander moment, lijkt mij. Die spelers voelen zich een beetje voor gek staan als ze daarna nog moeten trainen. Maar goed, de Jean-Paul kan uiteraard niet voor zichzelf bepalen dat hij niet hoeft te luisteren. Toch zou een trainer dit anders kunnen managen.
 

Pascallovic

Well-known member
Dat kan ook prima op een ander moment, lijkt mij. Die spelers voelen zich een beetje voor gek staan als ze daarna nog moeten trainen. Maar goed, de Jean-Paul kan uiteraard niet voor zichzelf bepalen dat hij niet hoeft te luisteren. Toch zou een trainer dit anders kunnen managen.
Of het een handige methode is betwijfel ik. Maar dit wil ie er in elk geval mee bereiken. Kan mij voorstellen dat hij iedereen tegelijk in een rustperiode wilt hebben en hij dus geen conditietraining een dag later wilt afwerken. Er voor kan ook niet want straks moet er iemand al vroeg in vanwege een blessure van een andere speler.
 
Bovenaan