Het grote Feyenoord nieuwstopic

Miramar

Well-known member
Dit zou voor Feyenoord zijn.
78230fdc5d2c64bb890fa74dc8627d38.jpg
 

JMD

Well-known member
Dit zou voor Feyenoord zijn.
78230fdc5d2c64bb890fa74dc8627d38.jpg

En die komt dus van een Feyenoordforum neem ik aan... Niet ergens meer info?

PSV - Feyenoord weer half september, en Ajax - Feyenoord nu eens vlak voor het eind van de competitie ipv PSV - Ajax (want die zal denk ik ergens rond maart zijn als ik dit programma zo kijk (men verdeelt de toppers meestal wel een beetje).
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hmm, 21 april wordt een vervelend dagje, als we onze kampioenswedstrijd verliezen in de Arena. Gelukkig de week erna weer thuis tegen Heracles, om net als vorig seizoen de titel alsnog te pakken.
 

Miramar

Well-known member
En die komt dus van een Feyenoordforum neem ik aan... Niet ergens meer info?

PSV - Feyenoord weer half september, en Ajax - Feyenoord nu eens vlak voor het eind van de competitie ipv PSV - Ajax (want die zal denk ik ergens rond maart zijn als ik dit programma zo kijk (men verdeelt de toppers meestal wel een beetje).
Ik kreeg dit inderdaad van wat Feyenoorders. Weet verder niet waar ik de rest moet zoeken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord nieuwstopic

Heb jij hem nog niet? In Limburg lopen ze met alles achter...
 

Hankie

Well-known member
Hahaha daar is Malle Tjalle weer en Van Duren gaat weer gewillig mee. Er is van de week een officieel document van de gemeenteraad vrijgegeven waar in staat dat vernieuwbouw er geen gebiedsontwikkeling zal zijn.

Daarnaast zijn eerdere vernieuwbouw niet rendabel gebleken. Dus hop nieuwbouw en snel een beetje. De Kuip in ere herstellen en herbestemmen.
 

Miramar

Well-known member
Gewoon een nieuwe Kuip. Intimiderende tribunes en staanplaatsen achter de goal. Over 5 jaar praten ze nog.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Vannacht is het 110-jarig bestaan van de club gevierd. Dat levert hele mooie plaatjes op.

715-p1230453.jpg
 
Bovenaan