Het grote Feyenoord nieuwstopic

Miramar

Well-known member
Nog 12 wedstrijdjes uitzitten, die beker pakken, de bezem erdoor en een nieuwe trainersstaf. Hups seizoen 2018 /2019...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik kan maar niet wennen aan het denigrerend klinkende Bertje als het over Van Marwijk gaat. Die man staat daarvoor iets teveel op een voetstuk bij mij, denk ik.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Sowieso vind ik verkleinwoordjes achter iemand zijn naam plaatsen vrij kinderachtig.
 

zwammy

Well-known member
Bert heeft een keer gevat op mij gereageerd toen hij nog trainer van Fortuna was dus ik vind hem een geschikte peer :duim:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Heeft het in Zuid Afrika toch niet onaardig gedaan. Neemt niet weg dat het uiteindelijk geen uitzonderlijke trainer is. De UEFA Cup kreeg ik toch ook sterk de indruk dat de ervaren spelers toch wel redelijk de boel bepaalde en in de competitie liet Feyenoord het altijd een seizoenhelft afweten.
 

Mario

Well-known member
Iedereen weet natuurlijk dat van Bommel het genie is achter de trainer van Marwijk :duim:
 

Mario

Well-known member
Absoluut, bij Australie komt hij vast weer tot grootse prestaties met al die toppers om hem heen. Bij Feyenoord blijft het toch behelpen.
 

Abubakari

Well-known member
Iedereen weet natuurlijk dat van Bommel het genie is achter de trainer van Marwijk :duim:

Hij kreeg twee keer geel is rood tijdens die UEFA Cup wedstrijd van PSV tegen Feyenoord in 2002, dus hij heeft van Marwijk toen inderdaad een leuk handje geholpen toen. Maar om dat nou geniaal te noemen... Vond ik die goal van Pi-Air in de 90' minuut genialer. :D
 

zwammy

Well-known member
Ik zei dat het wel eens tijd werd om te gaan winnen en hij zei gelijk; Ach jongen, ga lekker turnen. Stond gelijk met mijn mond vol tanden. Was toen Fortuna nog bij het CIOS trainde.
 

Mario

Well-known member
Hij kreeg twee keer geel is rood tijdens die UEFA Cup wedstrijd van PSV tegen Feyenoord in 2002, dus hij heeft van Marwijk toen inderdaad een leuk handje geholpen toen. Maar om dat nou geniaal te noemen... Vond ik die goal van Pi-Air in de 90' minuut genialer. :D

Daarmee heeft Mark idd van Marwijk mee op de kaart gezet. Zonder die UEFA Cup winst was van Marwijk nooit BC geworden.
 
Bovenaan