Het grote Feyenoord nieuwstopic

Jamel

Administrator
Forumleiding

Ja, dat was wel het meest opvallend tijdens die nieuwjaarsspeech. Hij was echt flink uitgesproken tegen kunstgras. Eric Gudde zat trouwens in de zaal, dus die weet gelijk wat hem te doen staat.


Verder mogen Nelom en Kramer vertrekken, omdat hun contract niet verlengd gaat worden. Malacia is Nelom dus voorbij gestreefd. Vermeer en Bilal hebben een transferverzoek ingediend. Feyenoord wil Vermeer liever niet kwijt, maar is bereid mee te denken, gelet op zijn leeftijd en uitzicht op speeltijd. Bilal heeft nog een langdurig contract en mag dus alleen weg als er een acceptabel bod komt (lees: enkele miljoenen).
 

Lennard95

New member
Ik had Ernst Happel trainingscomplex ingestuurd of iets van Coen Moulijn trainingscomplex waren mooier geweest, anders zullen we het gewoon Hillesluis noemen?
 

SanMark.

Well-known member
Ik had Ernst Happel trainingscomplex ingestuurd of iets van Coen Moulijn trainingscomplex waren mooier geweest, anders zullen we het gewoon Hillesluis noemen?

De naam Coen is wel aardig besmet, dus dat is wel logisch dat die er niet doorheen is gekomen.
 

Unregistere

Well-known member
Feyenoord gaat door met een zelfstandig belofteteam, niet meer in combinatie met Excelsior dus. De onder 18 wordt opgeheven om meer ruimte te cre?ren.

Technisch directeur Martin van Geel: ‘Met het inrichten van een zelfstandig beloftenelftal zorgen we voor een extra brug tussen de jeugdopleiding en het eerste elftal. Daarmee bieden we spelers een podium en de kans om zich langer door te ontwikkelen, om vervolgens de stap te kunnen maken naar de A-selectie. De afgelopen jaren deden we dat door spelers te verhuren aan clubs uit de Eredivisie en de Jupiler League.’

‘In deze opzet kan het beloftenteam wekelijks trainen en wedstrijden spelen en dient het dus als extra ondersteuning voor het eerste elftal. Bovendien kunnen spelers die terugkomen van een blessure hier terecht om ritme op te doen en minuten te maken, op weg naar hun rentree in Feyenoord 1.’

https://www.feyenoord.nl/nieuws/nie...f-komend-seizoen-met-zelfstandig-beloftenteam
 

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord en Excelsior hebben al een paar jaar allebei een apart beloftenelftal...

Daar snap ik er ook nog steeds vrij weinig van. Eerst dacht ik dat ze een elftal in de reserve competitie en een in de piramide zouden laten meedraaien. Maar er lijkt praktisch niets te veranderen.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Daar snap ik er ook nog steeds vrij weinig van. Eerst dacht ik dat ze een elftal in de reserve competitie en een in de piramide zouden laten meedraaien. Maar er lijkt praktisch niets te veranderen.

Feyenoord wilde alsnog in de piramide instromen, maar dat is (voorlopig?) niet doorgegaan. Erg vreemd dat ze niet de kans grepen toen het kon...
 

Makanaky

Well-known member
Elkaar schoppen en 2x rood krijgen, ja dat had wat geweest zeg. Hadden ze aan 1 telraam niet genoeg gehad.
 
Bovenaan