Huilverhaal en niet kies om iemand af te branden voordat hij goed en wel begonnen is, duidelijk teleurgesteld dat zijn vriendje Eenhoorn niet is aangesteld (een honkballer bovendien, dus wat voegt die toe qua voetbalverleden?)
Lees het stukje nog eens.Gerbrands is ook een volleyballer die via AZ als directeur bij PSV terecht is gekomen. Daarnaast Eenhoorn is een voormalig ambassadeur van Feyenoord.
Je moet het stukje zelf nog eens lezen!!!Lees het stukje nog eens.
Ja dus? Dat was mijn punt helemaal niet. Het gaat deze meneer om voetbalkennis, niet om kennis van volleybal, honkbal of de publieke omroep. En wie zegt dat De Jong niet kan wat Gerbrands kan, allebei geen voetbalachtergrond.Gerbrands is ook een volleyballer die via AZ als directeur bij PSV terecht is gekomen. Daarnaast Eenhoorn is een voormalig ambassadeur van Feyenoord.
Ja dus? Dat was mijn punt helemaal niet. Het gaat deze meneer om voetbalkennis, niet om kennis van volleybal, honkbal of de publieke omroep. En wie zegt dat De Jong niet kan wat Gerbrands kan, allebei geen voetbalachtergrond.
Gerbrands is ook een volleyballer die via AZ als directeur bij PSV terecht is gekomen. Daarnaast Eenhoorn is een voormalig ambassadeur van Feyenoord.
Ik ben voor!Esther Verbaan was ook een voormalig ambassadrice. Is zij dan ook geschikt voor de job?
Je moet het stukje zelf nog eens lezen!!!
Moet hij eerst Dickie bellen of die um komt redden als hij het weer niet weet.Volgens Arsene Wenger zou Giovanni Van Bronckhorst zijn ideale opvolger zijn bij Arsenal.
Die zal wel een flinke straf krijgen.
Ja een transfer naar een andere club