Het grote Feyenoord nieuwstopic

ALenstra

Well-known member
Je kan ook zeggen dat je gewoon moet doen wat de trainer je opdraagt, nietwaar? Als mijn baas mij iets opdraagt waarvan ik het nut niet zie dan is werkweigering ook geen optie. Of redeneer ik nu te simpel?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Je kan ook zeggen dat je gewoon moet doen wat de trainer je opdraagt, nietwaar? Als mijn baas mij iets opdraagt waarvan ik het nut niet zie dan is werkweigering ook geen optie. Of redeneer ik nu te simpel?

Nee, je hebt helemaal gelijk.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Van Persie is de nieuwe aanvoerder. Goed nieuws. Gaat het fysiek kennelijk dusdanig goed met hem dat hij een grotere rol kan innemen.
 

Unregistere

Well-known member
Bijlow eerste keeper is ook wel erg gaaf hoor. Eindelijk weer eens een speler in de basis bij een eredivisieclub waarvan hij al heel zijn leven fanatiek supporter is! :duim:
 

Atreides

Well-known member
Vermeer wil waarschijnlijk weg, dat lijkt me een terechte beslissing vanuit de kant van Vermeer. Ook wel onwaarschijnlijk veel pech gehad door steeds als beoogd eerste keeper te beginnen en dan steeds je plek te verliezen door blessures. Waarschijnlijk vindt de penningmeester van Feyenoord dat ook prima aangezien zijn salaris voor een reserve toch wel aan de hoge kant zou zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Eerder hadden we ook Jones en Vermeer naast elkaar. Verder moet Feyenoord dan een vervanger gaan halen. Lijkt mij dat Feyenoord hem liever ziet blijven.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Joris Delle en Bijlow worden toch gewoon jullie twee keepers?

Ik begrijp dat Delle het niet zo best heeft gedaan bij NEC, dus dan lijkt mij dat geen betrouwbare tweede doelman. Sowieso al dagen niets meer over gehoord.
 

Unregistere

Well-known member
Zou me niets verbazen als ze Pietje Velthuizen nog even een klein contractje geven. Heb je een ervaren en goedkope stand-in voor Bijlow.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als derde doelman valt Velthuizen niet uit te sluiten. Alleen zelfs voor een keeper een beetje een vreemde.
 
Bovenaan