Het grote Feyenoord nieuwstopic

Unregistere

Well-known member
Doelman Justin Bijlow heeft zijn contract verlengd tot medio 2023. Zijn oorspronkelijke verbintenis liep nog door tot 2021. Twee jaar extra dus voor de huidige eerste doelman, als beloning voor zijn ontwikkeling.
 

Atreides

Well-known member
De Vi veegt de vloer aan met het beleid van Feyenoord en gebrek aan een ingespeeld team in een nieuw artikel: Knock-out in oktober: analyse van het verloren seizoen van Feyenoord
https://www.vi.nl/pro/analyse/knock-out-in-oktober-analyse-van-het-verloren-seizoen-van-feyenoord

Wat mij betreft volkomen terecht. GIO zijn contract loopt van de zomer af. Lijkt me een mooi moment om over te gaan naar een nieuwe trainer. Kan GIO via de voordeur vertrekken en kan Feyenoord een trainer halen die er wel fatsoenlijk team van weet te maken. Peter Bosz lijkt mij een ideale kandidaat aangezien Peter wel jonge spelers de kans geeft en aantrekkelijk voetbal speelt. Lukt dat kan van Geel blijven. Met een type Co Adriaanse (zoals Peter Bosz) is van Geel op zijn best, anders lijkt het me langzamerhand tijd voor Feyenoord om ook te kijken naar een nieuwe TD. Van Geel heeft veel goeds gedaan (sportief herstel, virtueel failliet Feyenoord gezond gemaakt) maar blijft de laatste jaren teveel hangen in aankopen die onvoldoende kunnen doorgroeien, net te voorspelbaar en heeft onderhand een wel erg oude selectie samengesteld voor eredivisiebegrippen. Wat jammer is voor de verkoopkansen, maar te begrijpen als je een herkenbaar goed spelend team hebt dat levert. Aangezien Feyenoord heel zwak speelt en niet levert kan er maar ??n conclusie zijn.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dit artikel is de spijker op zijn kop en sluit mooi aan op de discussie die we gisteren in het Klassieker topic hadden.
 

Atreides

Well-known member
Gaat komende maand voor twee jaar bijtekenen.

Volgens Fr hebben ze in Turkije een enorme hoeveelheid Ozzi gezopen:
https://www.fr12.nl/nieuws/48667-tt-fenerbahce-aast-op-giovanni-van-bronckhorst.html

Als de niet bijzondere maar veel betere Cocu het daar al niet red...Neemt niet weg dat het een mooie optie zou zijn voor Feyenoord.

Dit artikel is de spijker op zijn kop en sluit mooi aan op de discussie die we gisteren in het Klassieker topic hadden.

Inderdaad een mooie aanvulling.
 

MWLC

Well-known member
Feyenoord gaat de supporter die tijdens de wedstrijd tegen PSV een bal op het veld gooide straffen. De Feyenoorder is herkend toen hij de wedstrijd Feyenoord - VVV-Venlo bezocht en van het vak gehaald.

"Hij is eruit gevist op basis van camerabeelden,'' zegt een woordvoerder van de club in gesprek met RTLnieuws.nl. Op de beelden van de wedstrijd tegen PSV is namelijk duidelijk te zien wie de bal gooide. Het is nog niet bekend wat voor straf de supporter kan verwachten. De club gaat eerst kijken of hij eerder in de 'fout' is gegaan.


Taakstrafje lijkt mij verdoende.
 

Maasveld

Well-known member
VVV had duidelijk last van de schermutselingen gisteren, dus het lijkt me niet meer dan redelijk dat die 10 punten dan naar VVV gaan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik denk eerder dat ze hem willen straffen in plaats van belonen.

Jij ook al jaloers? Ik heb onder invloed toegezegd mijn seizoenkaart te verlengen. Ik was gelukkig wel zo nuchter dat ik niet heb toegezegd ook te komen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jij ook al jaloers? Ik heb onder invloed toegezegd mijn seizoenkaart te verlengen. Ik was gelukkig wel zo nuchter dat ik niet heb toegezegd ook te komen.

Volgende keer flikker ik ook een bal het veld op.
 
Bovenaan