Het grote Feyenoord nieuwstopic

Max

Administrator
Forumleiding
Tuurlijk niet. Die kiezen voor 'kwaliteit' boven 'kwantiteit'. Dat zie je ook terug in het transferbeleid:D

Je kan beter Amrabat, Tapia en Sinisterra halen dan dat je van dat geld wat jaren een Jong Feyenoord in de piramide laat meedoen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord nieuwstopic

En Clasie huren.

Ja die Ayoub is ook een succes verhaal.

We moeten zo realistisch zijn dat we de derde club van Nederland zijn. In die zin maakt dit gekloot ook weer niet heel veel uit. Als je echter oprecht de intentie hebt om wat met je jeugd te gaan doen, dan moet je andere keuzes maken.
 

Miramar

Well-known member
Mats Knoester naar Heracles. Dat is een voorbeeld dat de jeugdopleiding op volle toeren draait.
 

ALenstra

Well-known member
Die werd toch in elkaar geslagen in de kleedkamer door die broer van Summerville? En mocht van dominee Dirk geen aangifte doen.
 

Unregistere

Well-known member
Klopt, dus die had sowieso geen toekomst meer, omdat Summerville na de zomer vermoedelijk terugkeert. Of nog een jaartje wordt gestald bij de nieuwe satellietclub natuurlijk.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord nieuwstopic

Nee klopt ik zeg ook niet dat het goed is :eek:mg:

Ik heb eerlijk gezegd geen idee meer hoe goed talenten zijn. Het niveau van Feyenoord 1 is soms echt extreem laag en toch kunnen talenten niet aanhaken. Dan zie je kansloze jongens als El Hankouri en Verdonk speeltijd krijgen en blijven de zogenaamd grote talenten ver van speeltijd. In die zin weet ik niet of vertrokken talenten als Chong en Bogarde nou de verkeerde keuze hebben gemaakt.
 
Bovenaan