Het grote Feyenoord nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Reza

Member
Ach so. Ja, dan begreep ik je verkeerd. Ik heb natuurlijk een gruwelijke hekel aan al die dingen die jij schrijft. Kritiek mag en hoort erbij, maar de grens ligt duidelijk bij (verbaal) geweld en intimidatie. Dat zou inderdaad een goede reden kunnen zijn om zo'n baan niet te willen.

Wouter Bos is overigens een naam die ik gedropt heb op basis van suggesties in de media. Geen idee of hij echt geschikt zou zijn, of dat hij ?berhaupt zou willen. Ik denk het wel, maar ik heb er ook niet zoveel verstand van. Wat wel duidelijk is, is dat de houdbaarheidsdatum van de huidige leiding wat mij betreft bereikt is. Nogmaals, de huidige prestaties zijn gewoonweg onacceptabel.

Het voordeel van Bos is dat hij ervaring heeft in crisismanagement. Hij heeft toch de ABN AMRO en Fortis gered van de ondergang. Het koste de belastingbetaler heel veel geld, maar als deze banken failliet waren gegaan dan zaten we helemaal in de shit. Een voetbalorganisatie besturen is natuurlijk wat anders. Toch denk ik met al zijn bestuurservaring en connecties in het bedrijfsleven een hele geode Algemene Directeur voor Feyenoord zou kunnen zijn.
 
G

Gast

Guest
Het voordeel van Bos is dat hij ervaring heeft in crisismanagement. Hij heeft toch de ABN AMRO en Fortis gered van de ondergang. Het koste de belastingbetaler heel veel geld, maar als deze banken failliet waren gegaan dan zaten we helemaal in de shit. Een voetbalorganisatie besturen is natuurlijk wat anders. Toch denk ik met al zijn bestuurservaring en connecties in het bedrijfsleven een hele geode Algemene Directeur voor Feyenoord zou kunnen zijn.

Wouter Bos wordt algemeen directeur van Feyenoord als Pasen en Pinksteren op ??n dag vallen. Die man heeft nul zin in een stel doorgesnoven tokkies voor de deur als er weer eens een slechte periode is (en die zal er zijn ook onder Wouter Bos). Feyenoorders moeten eens ophouden alles en iedereen te willen laten oprotten als het tegen zit. Dat is absoluut niet productief. Met deze selectie, die dan weliswaar geen topselectie is, is het echt totaal onnodig om 7 keer (7 fokking keer) op rij te verliezen. Dat kan je Gudde en Van Geel onmogelijk aanwrijven net zomin als dat je hen het 10-verlies bij PSV kan aanwrijven. Daarvoor zijn toch echt de selectie en de technische staf verantwoordelijk. Aangezien je niet alle contractspelers gaat ontslaan, is de trainer het haasje als het mis blijft gaan. Ik vind niet Van Brinkhorst er al uit moet, maar zijn krediet is wel bijna op. Hij zal het over een andere boeg moeten gooien, net als Cocu in zijn eerste jaar bij PSV. Dat betekent dus no-nonsense voetbal, de boel achter dicht timmeren, mensen laten doen waar ze goed in zijn en vastigheid in het team brengen.
 
Laatst bewerkt:

Reza

Member
Wouter Bos wordt algemeen directeur van Feyenoord als Pasen en Pinksteren op ??n dag vallen. Die man heeft nul zin in een stel doorgesnoven tokkies voor de deur als er weer eens een slechte periode is (en die zal er zijn ook onder Wouter Bos). Feyenoorders moeten eens ophouden alles en iedereen te willen laten oprotten als het tegen zit. Dat is absoluut niet productief. Met deze selectie, die dan weliswaar geen topselectie is, is het echt totaal onnodig om 7 keer (7 fokking keer) op rij te verliezen. Dat kan je Gudde en Van Geel onmogelijk aanwrijven net zomin als dat je hen het 10-verlies bij PSV kan aanwrijven. Daarvoor zijn toch echt de selectie en de technische staf verantwoordelijk. Aangezien je niet alle contractspelers gaat ontslaan, is de trainer het haasje als het mis blijft gaan. Ik vind niet Van Brinkhorst er al uit moet, maar zijn krediet is wel bijna op. Hij zal het over een andere boeg moeten gooien, net als Cocu in zijn eerste jaar bij PSV. Dat betekent dus no-nonsense voetbal, de boel achter dicht timmeren, mensen laten doen waar ze goed in zijn en vastigheid in het team brengen.

Van Geel heeft aankopen gedaan, vooral de laatste twee seizoenen die leuk zijn voor de breedte, maar geen directe versterking voor het elftal. Van Geel had de kans om Vlaar binnen te halen als verdediger.Vlaar zelf wilde heel graag komen. Hij zou echter het groepsproces verstoren. Vlaar had met al zijn ervaring, rust, maar ook geweldige drive de verdediging van Feyenoord kunnen leiden. Guidetti werd niet fit genoeg bevonden door Van Geel, maar speelt een heel sterk seizoen bij Celta da Vigo.

Kuyt kwam transfervrij en is een aanwinst voor dit elftal. Gustafsson heb ik zelf mijn twijfels over. Het is echter een jonge speler met ene lang seizoen achter de rug. Wellicht is hij wel een aanwinst. De rest van de spelers heeft niet toe te voegen aan dit Feyenoord. Of je er nou eigen jeugd neerzet of een van de aankopen van Martin van Geel. Het maakt niet heel veel uit.Gudde zit al acht jaar als algemeen directeur en was vooral aangetrokken om een nieuw stadion te realiseren. Er is nog niets gebeurd. Er is op amateuristische samengewerkt en gecommuniceerd met de verschillende partijen.
In het bedrijfsleven waren Gudde en Van Geel allang vervangen door capabele mensen.
 
G

Gast

Guest
Van Geel heeft aankopen gedaan, vooral de laatste twee seizoenen die leuk zijn voor de breedte, maar geen directe versterking voor het elftal. Van Geel had de kans om Vlaar binnen te halen als verdediger.Vlaar zelf wilde heel graag komen. Hij zou echter het groepsproces verstoren. Vlaar had met al zijn ervaring, rust, maar ook geweldige drive de verdediging van Feyenoord kunnen leiden. Guidetti werd niet fit genoeg bevonden door Van Geel, maar speelt een heel sterk seizoen bij Celta da Vigo.

Kuyt kwam transfervrij en is een aanwinst voor dit elftal. Gustafsson heb ik zelf mijn twijfels over. Het is echter een jonge speler met ene lang seizoen achter de rug. Wellicht is hij wel een aanwinst. De rest van de spelers heeft niet toe te voegen aan dit Feyenoord. Of je er nou eigen jeugd neerzet of een van de aankopen van Martin van Geel. Het maakt niet heel veel uit.Gudde zit al acht jaar als algemeen directeur en was vooral aangetrokken om een nieuw stadion te realiseren. Er is nog niets gebeurd. Er is op amateuristische samengewerkt en gecommuniceerd met de verschillende partijen.
In het bedrijfsleven waren Gudde en Van Geel allang vervangen door capabele mensen.

Daar is Guidetti weeeerrr! Hou toch op joh, Guidetti wilde gewoon zelf niet. Feyenoord kon niet genoeg betalen en daarom zit hij nu in Spanje, Je denkt toch niet werkelijk dat Feyenoord kan betalen wat Guidetti in Spanje vangt. En als Feyenoord het al zou kunnen betalen, hadden ze groot gelijk dat ze het niet deden, omdat dat financi?le risico voor een club als Feyenoord echt veel te groot is.

Verder was het volgens mij vooral Gio die Vlaar er niet bij wilden hebben. Maar het is natuurlijk wel lekker makkelijk om daar Van Geel de schuld van te geven.

En zelfs als je alle aankopen als breedteversterkingen ziet of zelfs als middelmatig dan nog is de selectie veel te goed om 7 partijen op rij te verliezen.

Vwb Gudde, als je wist wat een bak stront die gast al over zich heen heeft gekregen dan is het inderdaad een godswonder dat hij er nog zit. Niet dat hij ontslagen had moeten worden, maar dat hij geen ontslag genomen heeft. Het stadion-dossier bijv. is ook vooral veel te veel emotie misgelopen. Clubjes als Red De Kuip die finefleur van het Legioen mobiliseren om een echt nieuw stadion tegen te houden. Hij zal best fouten hebben gemaakt, maar als d bemensen die nu bezig zijn met het nieuwe stadion na eerdere meeting onder begeleiding en met taxi's naar huis gebracht moeten worden omdat hun veiligheid anders mogelijk in het geding is, dan weet ik wel genoeg.

Maar roeptoeter vooral door dat iedereen moet oprotten behlave het kind van de club. Het zelfde als dat kind van de club Vilhena toch echt opgesteld moest worden omdat hij het zoveel beter zou doen dan degenen die er wel stonden. Nou dat heeft een fikse verbetering van het spel opgeleverd. Diezelfde Vilhena trouwens die eerder door diezelfde finefleur van het Legioen uitgekafferd en uitgekotst werd omdat hij niet bij wil tekenen.

Feyenoord heeft vooral geen topsportklimaat omdat men vooral de oren veel te veel laat hangen naar het ordinaire en emotionele geroeptoeter en dreigementen van een militant deel van de eigen aanhang.
 

Lord Flash

New member
Guidetti zit daar ook vrijwel altijd op de bank en wordt dan voor het laatste kwartier of zo gebracht. Hij mocht zondag eens een keer beginnen omdat Aspas geschorst was. Voor Feyenoord zou het natuurlijk wel nog steeds een versterking zijn ten opzichte van wat er nu staat, maar 'heel sterk seizoen' lijkt me ook nogal overdreven.
 

Joost

Well-known member
Gelukkig zie ik haar weer als foto in Tapatalk bij dit topic. Misschien in ieder topic maar een plaatje posten.

Met de Skyline van Rotterdam :duim:

060111-014.jpg
 

SanMark.

Well-known member
Het voordeel van Bos is dat hij ervaring heeft in crisismanagement. Hij heeft toch de ABN AMRO en Fortis gered van de ondergang. Het koste de belastingbetaler heel veel geld, maar als deze banken failliet waren gegaan dan zaten we helemaal in de shit. Een voetbalorganisatie besturen is natuurlijk wat anders. Toch denk ik met al zijn bestuurservaring en connecties in het bedrijfsleven een hele geode Algemene Directeur voor Feyenoord zou kunnen zijn.

Is dat diezelfde Bos die jij zoveel jaar terug verketterd hebt in de diverse topics tijdens de crisis ?
 

SanMark.

Well-known member
Wouter Bos wordt algemeen directeur van Feyenoord als Pasen en Pinksteren op ??n dag vallen. Die man heeft nul zin in een stel doorgesnoven tokkies voor de deur als er weer eens een slechte periode is (en die zal er zijn ook onder Wouter Bos). Feyenoorders moeten eens ophouden alles en iedereen te willen laten oprotten als het tegen zit. Dat is absoluut niet productief. Met deze selectie, die dan weliswaar geen topselectie is, is het echt totaal onnodig om 7 keer (7 fokking keer) op rij te verliezen. Dat kan je Gudde en Van Geel onmogelijk aanwrijven net zomin als dat je hen het 10-verlies bij PSV kan aanwrijven. Daarvoor zijn toch echt de selectie en de technische staf verantwoordelijk. Aangezien je niet alle contractspelers gaat ontslaan, is de trainer het haasje als het mis blijft gaan. Ik vind niet Van Brinkhorst er al uit moet, maar zijn krediet is wel bijna op. Hij zal het over een andere boeg moeten gooien, net als Cocu in zijn eerste jaar bij PSV. Dat betekent dus no-nonsense voetbal, de boel achter dicht timmeren, mensen laten doen waar ze goed in zijn en vastigheid in het team brengen.

En als Feyenoord in een goede periode zit en de mensen misdragen zich op de tribune en ze krijgen een stadion verbod , gaan ze ook verhaal halen bij de directie e.d.

Je staat als bestuurder continue onder druk. Bos zal wel wat slimmer zijn dan dat lijkt me.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan