Kunnen die PSV'ers die menen "grappig" te zijn, optyften?
Hoho, ik heb die niet zelf gemaakt... Kwam hem alleen tegen.
Gevegt en ik zijn vakx niet...Over een tijdje gaat het wat minder met PSV en dan is het forum weer uitgestorven als wij eens wat plaatsen.....
Dat mensen de moeite nemen om zulke filmpjes te maken laat staan ergens te plaatsen om ons Feyenoordfans te plagen...
Over een tijdje gaat het wat minder met PSV en dan is het forum weer uitgestorven als wij eens wat plaatsen.....
Dat mensen de moeite nemen om zulke filmpjes te maken laat staan ergens te plaatsen om ons Feyenoordfans te plagen...
Over een tijdje gaat het wat minder met PSV en dan is het forum weer uitgestorven als wij eens wat plaatsen.....
Ik kan me nog een DVD heugen ...
Ja men zegt weleens "Er is geen mooier vermaak dan leedvermaak" en nu is het Feyenoord en de volgende keer een ander.
Ik weet wel dat het behoorlijk k*t voelt zoiets want dat gevoel ken ik ook toen AZ een slechte start had begin dit seizoen.
Ja, denk je dat dat hetzelfde is Leo? Misschien moet je eens aan Janssen of Fortuna1987 vragen wat kut voelt. Ipv een slechte start.
Ja, denk je dat dat hetzelfde is Leo? Misschien moet je eens aan Janssen of Fortuna1987 vragen wat kut voelt. Ipv een slechte start.
Wat is kut. Voor een Ajacied is het al kut dat ze niet kampioen worden.