Susa
New member
Dat zijn mooie scenario's
Ik zou maar even dimmen Zwammy....
De parel van Zuiden (toch?) Is lekker aan het klooien in de J.l.
Dat zijn mooie scenario's
5-0 Susa. De weg naar boven is ingeslagen :duim:
Toch nog bovenaan.
Ik kan me nog een seizoen herinneren waarin Roda al gedegradeerd was maar door een zege in de Kuip alsnog de dans ontsprong.Ik ga wel. We kunnen weer records breken. Acht competitienederlagen op rij. Hebben we al eens van Roda JC in eigen huis verloren? Gezien die protestmars wellicht wat eerder of via de andere kant De Kuip in.
Ik kan me nog een seizoen herinneren waarin Roda al gedegradeerd was maar door een zege in de Kuip alsnog de dans ontsprong.
Maar vanmiddag toch gewoon een uiterst vreedzame protestmars....
Ik heb het ook gekeken en vond het als buitenstaander ook niet de beste formuleringen. Dan laat je juist zien hoe ver je van de fans af staat.Gudde heeft een fout gemaakt door deze ochtend bij Kees Jansma te gaan zitten. Hij is ook erg ongelukkig geweest in zijn formuleringen. Hij benoemde supporters als klanten. Dat schiet bij velen bijvoorbeeld al in het verkeerde keelgat. Het Vlaar-verhaal deed ook niet veel goed.
Als ik de sfeer proef op social media wordt deze alleen maar grimmiger. En ook al is het wellicht de minderheid. Het is een minderheid met de grootste mond en toch wel een aanzienlijk grote minderheid.
Maar vanmiddag toch gewoon een uiterst vreedzame protestmars....
Ik heb het ook gekeken en vond het als buitenstaander ook niet de beste formuleringen. Dan laat je juist zien hoe ver je van de fans af staat.
Je bent cynisch. Ik weet het en terecht dat je dat bent.
Ik hoop dat het rustig blijft, maar ik vrees voor onrust. Het zal heel de middag al biertjes wegtikken zijn. Wellicht een pilletje erbij bij enkelen. Mochten we verliezen, zijn de rapen helemaal gaar.