Het grote Feyenoord nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miramar

Well-known member
Toch nog bovenaan.

5766fbc66a3686e69140586e8c55bb57.jpg
 

Fabian

Active member
Vanmiddag een protestmars bij de Kuip met verhuisdozen. Ik ben bang voor gezeik. Er hoeft maar ??n tokkie bij te zijn en je hebt de poppen weer aan het dansen. Denk aan het Maasgebouw een aantal jaren terug. Lekker vanaf Varkenoord, waar al goed ingedronken kan worden, richting De Kuip. Ik voorzie ellende.

Ik heb geen zin in dat gezeik. De laatste twee wedstrijden al gemist door werk en ziekte. Ik vind het prima even. Ze zien me de volgende keer wel weer.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ga wel. We kunnen weer records breken. Acht competitienederlagen op rij. Hebben we al eens van Roda JC in eigen huis verloren? Gezien die protestmars wellicht wat eerder of via de andere kant De Kuip in.
 

Maasveld

Well-known member
Ik ga wel. We kunnen weer records breken. Acht competitienederlagen op rij. Hebben we al eens van Roda JC in eigen huis verloren? Gezien die protestmars wellicht wat eerder of via de andere kant De Kuip in.
Ik kan me nog een seizoen herinneren waarin Roda al gedegradeerd was maar door een zege in de Kuip alsnog de dans ontsprong.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik kan me nog een seizoen herinneren waarin Roda al gedegradeerd was maar door een zege in de Kuip alsnog de dans ontsprong.

Oja fuck. Dat werd FC Volendam fataal. Hoe kan ik die vergeten. Was een deal waardoor Feyenoord Ciss? mocht overnemen van Roda JC i.p.v. FC Twente.
 
Laatst bewerkt:

Fabian

Active member
Gudde heeft een fout gemaakt door deze ochtend bij Kees Jansma te gaan zitten. Hij is ook erg ongelukkig geweest in zijn formuleringen. Hij benoemde supporters als klanten. Dat schiet bij velen bijvoorbeeld al in het verkeerde keelgat. Het Vlaar-verhaal deed ook niet veel goed.

Als ik de sfeer proef op social media wordt deze alleen maar grimmiger. En ook al is het wellicht de minderheid. Het is een minderheid met de grootste mond en toch wel een aanzienlijk grote minderheid.
 

Pascallovic

Well-known member
Gudde heeft een fout gemaakt door deze ochtend bij Kees Jansma te gaan zitten. Hij is ook erg ongelukkig geweest in zijn formuleringen. Hij benoemde supporters als klanten. Dat schiet bij velen bijvoorbeeld al in het verkeerde keelgat. Het Vlaar-verhaal deed ook niet veel goed.

Als ik de sfeer proef op social media wordt deze alleen maar grimmiger. En ook al is het wellicht de minderheid. Het is een minderheid met de grootste mond en toch wel een aanzienlijk grote minderheid.
Ik heb het ook gekeken en vond het als buitenstaander ook niet de beste formuleringen. Dan laat je juist zien hoe ver je van de fans af staat.
 

Fabian

Active member
Maar vanmiddag toch gewoon een uiterst vreedzame protestmars....

Je bent cynisch. Ik weet het en terecht dat je dat bent.

Ik hoop dat het rustig blijft, maar ik vrees voor onrust. Het zal heel de middag al biertjes wegtikken zijn. Wellicht een pilletje erbij bij enkelen. Mochten we verliezen, zijn de rapen helemaal gaar.
 

Fabian

Active member
Ik heb het ook gekeken en vond het als buitenstaander ook niet de beste formuleringen. Dan laat je juist zien hoe ver je van de fans af staat.

Je hebt daar gelijk in. Hij heeft het allemaal heel onnozel verwoord. Dat helpt niet. Zeker niet als je weet wat er al vanmiddag gepland stond.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Je bent cynisch. Ik weet het en terecht dat je dat bent.

Ik hoop dat het rustig blijft, maar ik vrees voor onrust. Het zal heel de middag al biertjes wegtikken zijn. Wellicht een pilletje erbij bij enkelen. Mochten we verliezen, zijn de rapen helemaal gaar.

Overigens deel ik je mening hoor, over Gudde.

Het is alleen dat ik het echt niet zie gebeuren, omdat het aantal debielen onder de aanhang van Feyenoord gewoon te groot is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan