Keyser S?ze
New member
Dan laat je juist zien hoe ver je van de fans af staat.
Van dit soort fans kun je niet ver genoeg af staan.
Dan laat je juist zien hoe ver je van de fans af staat.
Oja fuck. Dat werd FC Volendam fataal. Hoe kan ik die vergeten. Was een deal waardoor Feyenoord Ciss? mocht overnemen van Roda JC i.p.v. FC Twente.
Van dit soort fans kun je niet ver genoeg af staan.
Die geruchten gaan wel, ja. Is dat al definitief bewezen?
Die wedstrijd tegen NAC thuis was er ook zo een kan ik me herinneren.
Gewoon weer stijf uitverkocht hoor...... Masochisten zijn 't.
ME sluit de supporters in op een normale doorgang bij de Kuip, op de geplande route van de protestmars. Ze roepen om dat ze geweld zullen gebruiken als dat nodig is. En dat terwijl de burgemeester toestemming had gegeven voor de protestmars.
Hoezo, geweld ontlokken? Zeer triest dit.
ME sluit de supporters in op een normale doorgang bij de Kuip, op de geplande route van de protestmars. Ze roepen om dat ze geweld zullen gebruiken als dat nodig is. En dat terwijl de burgemeester toestemming had gegeven voor de protestmars.
Hoezo moet iemand hierdoor geweld gaan gebruiken?ME sluit de supporters in op een normale doorgang bij de Kuip, op de geplande route van de protestmars. Ze roepen om dat ze geweld zullen gebruiken als dat nodig is. En dat terwijl de burgemeester toestemming had gegeven voor de protestmars.
Oja fuck. Dat werd FC Volendam fataal. Hoe kan ik die vergeten. Was een deal waardoor Feyenoord Ciss? mocht overnemen van Roda JC i.p.v. FC Twente.