gevegt
Well-known member
Nou, het voetbal geeft vaak aanleiding om rustig rond te kijken wat er op de tribunes zit, en dat stemt mij vaak teleur.
Dit lijkt op een generatiekloof.
Nou, het voetbal geeft vaak aanleiding om rustig rond te kijken wat er op de tribunes zit, en dat stemt mij vaak teleur.
Ik stond tegen Go Ahead bij Jamel op X en met mijn gezicht op TV. Kreeg ik een appje van die eikels van een thuisblijvers dat ik even een paar rijen achter me moest kijken.
Feyenoord > tokkies > Jorge > Maxima.Feyenoord > volksclub> volkswijk > tokkies.
Logisch dat een vrouw van stand als Maxima dan voor PSV is.
Feyenoord > tokkies > Jorge > Maxima.
Logisch dat ze voor Feyenoord is.
Alsof dat sectiegebonden is.Je probeert dag in dag uit grappig te zijn in de Feyenoord sectie, en het lukt je nog steeds niet, de enige die lacht ben jezelf.
Voor het vermeende racisme of voor de aanstekers e.d?Feyenoord 2 duels zonder publiek waarvan 1 voorwaardelijk, plus 1 ton boete.
Voor het vermeende racisme of voor de aanstekers e.d?
Elk seizoen worden de vrouwen overigens beter in De Kuip, maar daarvoor ga je niet naar een voetbalstadion.
Voor racisme een duel zonder publiek. Voor de aanstekers en het vuurwerk een duel zonder publiek voorwaardelijk.
Wat betreft het racisme zou ik de straf aanvechten tot aan de CAS.
Als dat werkelijk zo is zou ik dat idd doen als ik Feyenoord was. Bewijzen zat dat er geen sprake kan zijn van racisme.
Deze straf maakt ook duidelijk dat de UEFA zich totaal niet heeft verdiept in de materie. Die andere straf valt me overigens mee.
Feyenoord komt goed weg met deze straf, voorronde EL ... waar hebben we het over?