Het grote Feyenoord nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord nieuwstopic

Nou, het voetbal geeft vaak aanleiding om rustig rond te kijken wat er op de tribunes zit, en dat stemt mij vaak teleur.

Ik stond tegen Go Ahead bij Jamel op X en met mijn gezicht op TV. Kreeg ik een appje van die eikels van een thuisblijvers dat ik even een paar rijen achter me moest kijken.
 

De Wolf

Well-known member
Een uitspraak van WA ergens in 2008 of 2009

'Hij zei: "daar ga ik niet bij zitten, want ik hou van goed voetbal en ben dus meer een Ajax-fan"

Waarschijnlijk is hij nu net als Maxima ook voor PSV
 

inhethoekje

Active member
Hernadez op weg naar Southampton voor 10,5 miljoen mogen ze hem over nemen van Man United die hem heeft uitgeleend aan Real Madrid.

Ik denk dat Koeman gaat door selecteren en voor Pelle volgend seizoen een plek op de bank heeft vrijgemaakt, hi is al niet meer onomstreden de laatste tijd .
 

Jozsef

New member
Voor racisme een duel zonder publiek. Voor de aanstekers en het vuurwerk een duel zonder publiek voorwaardelijk.

Wat betreft het racisme zou ik de straf aanvechten tot aan de CAS.

Als dat werkelijk zo is zou ik dat idd doen als ik Feyenoord was. Bewijzen zat dat er geen sprake kan zijn van racisme.
Deze straf maakt ook duidelijk dat de UEFA zich totaal niet heeft verdiept in de materie. Die andere straf valt me overigens mee.
 

JFK

Well-known member
Als dat werkelijk zo is zou ik dat idd doen als ik Feyenoord was. Bewijzen zat dat er geen sprake kan zijn van racisme.
Deze straf maakt ook duidelijk dat de UEFA zich totaal niet heeft verdiept in de materie. Die andere straf valt me overigens mee.

De UEFA is er wat blij mee dat ze een racismezaak hebben. Nu kunnen ze helemaal naar de buitenwereld roepen hoe goed ze wel niet zijn en dat ze racisme altijd verworpen hebben.
Die jeukerige spotjes van de UEFA hebben dus zijn geld opgebracht.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Mario heeft een punt. Dan mis je maar de wedstrijd tegen [nummer 4 van Hongarije/Roemenie/Kroatie]. Dit is een zaak die je niet kunt (mag?) winnen, dus accepteer je onterechte straf. Je schiet er niks mee op.
 

Pascallovic

Well-known member
Dat verhaal over racisme is natuurlijk lachwekkend. Echter vind ik de totale straf nog niet eens zo hoog, dat je daarover gaat klagen. Een wedstrijd in de voorronde tegen een niksclub zonder publiek moet nog wel te doen zijn. Het had erger kunnen zijn
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nee, niet mee eens. Het is een principe kwestie. Een wedstrijd zonder publiek en een boete krijgen voor iets wat je niet gedaan hebt en waar je ook meer dan voldoende bewijs voor hebt dat je het niet gedaan hebt.
 

De Wolf

Well-known member
Voor die aanstekers kan ik het begrijpen. Maar ik geloof dat de UEFA na het gedoe in Rome een beetje tegen Feyenoord is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan