Fabian
Active member
Nou, dat vind ik anders best wel heftig. Daar zou ik mij best wel heel erg druk om kunnen maken.
Ik benoemde futiliteiten. 'Druk' maken is ook een groot woord. Het kan even irriteren.
Nou, dat vind ik anders best wel heftig. Daar zou ik mij best wel heel erg druk om kunnen maken.
Daar heb je ook weer gelijk in. Je kan alles wel kapotrelativeren maar daar word je ook niet gelukkiger van.
Af en toe word ik sentimenteel, vergeef me. Zo'n prachtige actie van Kazim brengt me er dan weer toe. Held!
Inderdaad, ik snap dat ook niet. Iedereen weet toch dat die gasten met collectebussen er zouden staan? Zorg dan gewoon dat je een paar euro in je zak hebt om te doneren. Kleine moeite, groot gebaar.
Wat is er eigenlijk met dat geld gebeurt waar ze Kiprich mee terug wilden halen naar Nederland omdat hij zat te verpieteren op Cyprus maar geen verblijfsvergunning oid kon krijgen om terug te keren , ik zie ze nog lopen met die bussen en emmers bij de Kuip.
Nooit meer wat van gehoord, zijn die collectanten al terug van vakantie?
Haha ja. Dat is wel van een tijd geleden zeg.
Maar wat betreft het Sophia Kinderziekenhuis houd ik ieder jaar daar rekening mee dat ze met een collectebus staan. Dat vind ik gewoon een heel goed doel.
In de binnenstad van Rotterdam vind ik het ook irritant hoor dat ik op iedere straathoek wordt aangesproken. Dat is een ander verhaal.
Je kan het ook anders zien; ik ben persoonlijk momenteel blij dat ik me druk kan maken om kleine dingetjes.Sommigen mensen, ook hier op het forum, maken zich druk om fokking peanuts terwijl ze eigenlijk elke dag mogen koesteren dat ze zich uberhaupt druk k?nnen maken om volstrekt onbelangrijke randzaken.
Ik maak me er soms ook nog steeds schuldig aan. Lekker belangrijk zo'n nederlaag, of nieuw uitshirt. Dan word je ineens weer thuis met je neus op de feiten gedrukt en lach je erom. Carpe diem!
Eindelijk een lekkere MILF in de Kuip.
We kunnen bij de bekende Nederlanders er weer eentje bijschrijven, het blijkt dat Maxima, in tegenstelling tot haar man Willen Alexander die voor Ajax is, een fan is van Feyenoord.
Wordt dit verhaal weer eens uit de kast getrokken. Een aantal jaar geleden was het nog andersom.
Overigens is Maxima voor PSV
Overigens is Maxima voor PSV
Je kunt als koningin toch niet voor PSV zijn. Dan neemt geen enkel vorstenhuis je nog serieus.
We zullen 't moeten doen met die kortgeknipte manwijven, Hoek. Een lekker wijf gaat niet tussen die gestoorden zitten ben ik bang.
Toen ik nog in Hoorn woonde reed ik altijd met een grietje uit Lutjebroek samen naar Feyenoord. Ene week reed ik en de andere week reed zij. Die zat altijd op Vak X. Die had als je door haar Feyenoord klofje heen keek echt wel vrouwelijke vormen. Ze praat alleen net zo Westfries als Sonja Bakker. Elk seizoen worden de vrouwen overigens beter in De Kuip, maar daarvoor ga je niet naar een voetbalstadion.