Het grote Feyenoord nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

inhethoekje

Active member
Daar heb je ook weer gelijk in. Je kan alles wel kapotrelativeren maar daar word je ook niet gelukkiger van.
Af en toe word ik sentimenteel, vergeef me. Zo'n prachtige actie van Kazim brengt me er dan weer toe. Held!

Cynisme houdt mij op de been als er om me heen dingen gebeuren die aan of ingrijpend zijn, het helpt mij al jaren om zo door moeilijke periodes te komen, niet dat ik die veel heb maar ze zijn er wel geweest.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Inderdaad, ik snap dat ook niet. Iedereen weet toch dat die gasten met collectebussen er zouden staan? Zorg dan gewoon dat je een paar euro in je zak hebt om te doneren. Kleine moeite, groot gebaar.

Dit jaar zijn we dan eens over de twintig duizend gegaan. Normaal gesproken is het vaak eerder rond de zeventien duizend. Hoeveel supporters er dan geen geld in gooien daar kan ik niet bij. Ik gooi er altijd wel enkele euro's in.
 

inhethoekje

Active member
Als ik aan elke collectebus die tijdens het winkelen onder mijn snufferd wordt gedouwd geld moest gaan geven zou ik bezig blijven, om dan mensen te betichten dat ze geen luizige paar euro's kunnen missen vindt ik vreemd, ik geef maandelijks een bedrag zodat ook dat kind in Groningen er wat aan heeft en niet alleen het Clara, simpel.
 

inhethoekje

Active member
Wat is er eigenlijk met dat geld gebeurt waar ze Kiprich mee terug wilden halen naar Nederland omdat hij zat te verpieteren op Cyprus maar geen verblijfsvergunning oid kon krijgen om terug te keren , ik zie ze nog lopen met die bussen en emmers bij de Kuip.
Nooit meer wat van gehoord, zijn die collectanten al terug van vakantie?
 

Fabian

Active member
Wat is er eigenlijk met dat geld gebeurt waar ze Kiprich mee terug wilden halen naar Nederland omdat hij zat te verpieteren op Cyprus maar geen verblijfsvergunning oid kon krijgen om terug te keren , ik zie ze nog lopen met die bussen en emmers bij de Kuip.
Nooit meer wat van gehoord, zijn die collectanten al terug van vakantie?

Haha ja. Dat is wel van een tijd geleden zeg.

Maar wat betreft het Sophia Kinderziekenhuis houd ik ieder jaar daar rekening mee dat ze met een collectebus staan. Dat vind ik gewoon een heel goed doel.

In de binnenstad van Rotterdam vind ik het ook irritant hoor dat ik op iedere straathoek wordt aangesproken. Dat is een ander verhaal.
 

inhethoekje

Active member
Haha ja. Dat is wel van een tijd geleden zeg.

Maar wat betreft het Sophia Kinderziekenhuis houd ik ieder jaar daar rekening mee dat ze met een collectebus staan. Dat vind ik gewoon een heel goed doel.

In de binnenstad van Rotterdam vind ik het ook irritant hoor dat ik op iedere straathoek wordt aangesproken. Dat is een ander verhaal.

Natuurlijk is wat euro's geven voor het Clara goed om te doen, dus ik denk dat ik het een beetje verkeerd heb gepost, sorry.

Volgens mij, als ik me niet vergis, kwam Kiprich terug en ging voor Den Bosch voetballen, dus met dat geld hebben we indirect Den Bosch gesponsord.
 

Shayman

New member
Sommigen mensen, ook hier op het forum, maken zich druk om fokking peanuts terwijl ze eigenlijk elke dag mogen koesteren dat ze zich uberhaupt druk k?nnen maken om volstrekt onbelangrijke randzaken.
Ik maak me er soms ook nog steeds schuldig aan. Lekker belangrijk zo'n nederlaag, of nieuw uitshirt. Dan word je ineens weer thuis met je neus op de feiten gedrukt en lach je erom. Carpe diem!
Je kan het ook anders zien; ik ben persoonlijk momenteel blij dat ik me druk kan maken om kleine dingetjes.
 

inhethoekje

Active member
We kunnen bij de bekende Nederlanders er weer eentje bijschrijven, het blijkt dat Maxima, in tegenstelling tot haar man Willen Alexander die voor Ajax is, een fan is van Feyenoord.
 

Jozsef

New member
We zullen 't moeten doen met die kortgeknipte manwijven, Hoek. Een lekker wijf gaat niet tussen die gestoorden zitten ben ik bang.
 

De Wolf

Well-known member
We kunnen bij de bekende Nederlanders er weer eentje bijschrijven, het blijkt dat Maxima, in tegenstelling tot haar man Willen Alexander die voor Ajax is, een fan is van Feyenoord.

Wordt dit verhaal weer eens uit de kast getrokken. Een aantal jaar geleden was het nog andersom.

Overigens is Maxima voor PSV
 

gevegt

Well-known member
Feyenoord > volksclub> volkswijk > tokkies.
Logisch dat een vrouw van stand als Maxima dan voor PSV is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
We zullen 't moeten doen met die kortgeknipte manwijven, Hoek. Een lekker wijf gaat niet tussen die gestoorden zitten ben ik bang.

Toen ik nog in Hoorn woonde reed ik altijd met een grietje uit Lutjebroek samen naar Feyenoord. Ene week reed ik en de andere week reed zij. Die zat altijd op Vak X. Die had als je door haar Feyenoord klofje heen keek echt wel vrouwelijke vormen. Ze praat alleen net zo Westfries als Sonja Bakker. Elk seizoen worden de vrouwen overigens beter in De Kuip, maar daarvoor ga je niet naar een voetbalstadion.
 

inhethoekje

Active member
Toen ik nog in Hoorn woonde reed ik altijd met een grietje uit Lutjebroek samen naar Feyenoord. Ene week reed ik en de andere week reed zij. Die zat altijd op Vak X. Die had als je door haar Feyenoord klofje heen keek echt wel vrouwelijke vormen. Ze praat alleen net zo Westfries als Sonja Bakker. Elk seizoen worden de vrouwen overigens beter in De Kuip, maar daarvoor ga je niet naar een voetbalstadion.

Nou, het voetbal geeft vaak aanleiding om rustig rond te kijken wat er op de tribunes zit, en dat stemt mij vaak teleur.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan