Het grote Feyenoord nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fabian

Active member
Maar wat Keyser roept, is afgaan op een berichtje van VI (lees Krabbendam). We weten helemaal niet wat Feyenoord aangeboden heeft en wat Bo?tius vraagt. Feyenoord zal niet voor niets 'voorlopig' de deur op slot gooien. Als er ruimte was om verder te onderhandelen, was dat zeker wel benut.
 

Keyser S?ze

New member
Maar wat Keyser roept, is afgaan op een berichtje van VI (lees Krabbendam). We weten helemaal niet wat Feyenoord aangeboden heeft en wat Bo?tius vraagt. Feyenoord zal niet voor niets 'voorlopig' de deur op slot gooien. Als er ruimte was om verder te onderhandelen, was dat zeker wel benut.

Nee nou wordt ie mooi. Je plaatst dat bericht zelf.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Maar wat Keyser roept, is afgaan op een berichtje van VI (lees Krabbendam). We weten helemaal niet wat Feyenoord aangeboden heeft en wat Bo?tius vraagt. Feyenoord zal niet voor niets 'voorlopig' de deur op slot gooien. Als er ruimte was om verder te onderhandelen, was dat zeker wel benut.

Ik neem aan dat ze van de zomer gewoon verder gaan praten. Verder moeten we alles van Krabbendam gewoon met een overdosis zout nemen.
 

De Wolf

Well-known member
Boetius zal wel naar het buitenland gaan en daarna horen we er nooit meer wat van. Ik denk dat het nu ook de beste periode is om hem te verkopen.
 

Fabian

Active member
Nee nou wordt ie mooi. Je plaatst dat bericht zelf.

Klopt, maar het ging me om het feit dat de gesprekken zijn stopgezet. Niet om het sausje dat Krabbendam er overheen gooit. Die zit er namelijk vrij vaak naast met zijn aannames.

Dat jij er dan vervolgens met gestrekt been inkomt, kan ik niets aan doen.
 

gevegt

Well-known member
Als hij niet wil bijtekenen en over een jaar gratis de deur uitloopt, heb je als club toch een probleempje.
Zou Boetius echt gokken ( of weten?) dat als Memphis verkocht wordt, PSV hem wil halen?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat heeft zo'n Bo?tius hier nu eigenlijk allemaal laten zien? Dat houdt bij ongeveer 25 goede wedstrijden wel op. Dan heb je het dus nog niet eens over een heel seizoen of een grote wedstrijd.
 

Pascallovic

Well-known member
Wat heeft zo'n Bo?tius hier nu eigenlijk allemaal laten zien? Dat houdt bij ongeveer 25 goede wedstrijden wel op. Dan heb je het dus nog niet eens over een heel seizoen of een grote wedstrijd.
Zijn debuut liet hij het zien in een grote wedstrijd. Ook in andere klassiekers was hij een plaag voor Ricardo van Rhijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wat heeft zo'n Bo?tius hier nu eigenlijk allemaal laten zien? Dat houdt bij ongeveer 25 goede wedstrijden wel op. Dan heb je het dus nog niet eens over een heel seizoen of een grote wedstrijd.

Zat afgelopen zomer nog bij de voorselectie voor het WK. Uiteindelijk ging Depay mee en bleef Bo?tius thuis. Vorig seizoen heeft hij gewoon een aardig seizoen gedraaid. Het enige manco is dat hij al sinds vorig seizoen om te haverklap gaat liggen. In zijn debuut jaar was het nog de minst valzieke aanvaller van de eredivisie.
 

gevegt

Well-known member
Wat heeft zo'n Bo?tius hier nu eigenlijk allemaal laten zien? Dat houdt bij ongeveer 25 goede wedstrijden wel op. Dan heb je het dus nog niet eens over een heel seizoen of een grote wedstrijd.

Als hij een jaartje bij jong PSV echte leert voetballen, zie ik hem nog wel doorstromen naar het eerste.
 

Cees

New member
Boetius heeft in de eerste twee seizoenen duidelijk laten zien dat hij goed kan voetballen. Dit seizoen daarentegen was ie echt niet goed. Maar ik ben er wel van overtuigd dat je hem meer lansen had moeten geven. Er zit genoeg potentie in hem en ik zie in hem geen gevalletje Biseswar.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Was inderdaad een mooie actie. Verder ben ik het niet helemaal met Jozsef eens. Qua voetballende kwaliteiten en inbreng in het team vind ik hem wel degelijk van toegevoegde waarde. Hij scoort nog wat te weinig, maar verder vind ik hem echt een prima speler voor Feyenoord. Ik zou dan ook niet twijfelen en direct die optie lichten. Transfervrij en een al overeen gekomen salaris. Prima zaak.
 

Jozsef

New member
Wie zegt dat ik 'm graag ziet vertrekken? Prima voor erbij als pinchhitter en mentor, maar voetballend komt ie echt tekort voor de basis. Heeft gewoon teveel kansen nodig.
We moeten ?cht beter wil je wat winnen. Ik vind 't overigens ook prima als ze die optie lichten. Gun 't 'm ook wel, en nu helemaal. Moet je dat ventje uit 't Sophia zien stralen.....
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan