Ik vind Kazim wel balvast. Zeker vanaf november vind ik hem op dat gebied sterker geworden. Dat heeft hij wat mij betreft wel aangetoond. Fysiek sterk en kan ook een aanval verplaatsen. Hij is soms ook lomp waardoor het resulteert in een overtreding, maar ik zou hem op die positie wel een versterking vinden ten opzichte van bijvoorbeeld een Immers.
Ik vind hem geen spits, maar in de rol achter Kuijt zou hij wel een optie zijn.
Voor de positie achter Kuyt hebben we toch genoeg spelers die daarvoor in aanmerking komen? Waarom dan je spaarzame geld investeren in Kazim. Komt nog eens bij dat je hem op die positie dit seizoen nog niet hebt zien spelen. Ik geloof best dat hij het kan, maar nogmaals er lijkt een dubbele maat te bestaan wat betreft financi?n.
Klopt. Het niveau moet omhoog wil je ?cht meedoen. We moeten niet te snel tevreden zijn.
Leuk voor de breedte hoor, maar ook spelers als Kazim, Nelom en Immers gaan je geen prijzen brengen.
Ja maar voor de breedte zijn dat soort spelers uiteindelijk ook gewoon te dure jongens. Al zal dat bij Nelom wellicht wel meevallen.
Wat betreft Immers, die maakt dit seizoen echt een matig jaar door en zeker de laatste weken lijken het werkelijk nergens meer op. Tegen Willem II met afstand de slechtste speler van het veld. Die zat alvast op het niveau van Feyenoord tegen Go Ahead Eagles of misschien zelfs nog slechter. Positief is wel dat hij dit seizoen een paar keer redelijk heeft gespeeld in de grotere wedstrijden, dat was hem vorig seizoen nog niet gelukt. Ik zie overigens ook steeds de verhalen voorbij komen dat Immers zou gaan vertrekken. Dat gaat echt niet gebeuren. Ik zou niet weten waar hij heen zou moeten.
Achahbar en Manu zijn geen basisspelers, als mensen dat nu nog niet zien houdt het op.
Net zo min als Kazim en Immers, alleen zijn Achahbar en Manu een stuk goedkoper.