Het grote Bier topic

Max

Administrator
Forumleiding
Ze lagen net in de winkel. Het was echt deze week gelanceerd. Ik heb er ook twee voor kennissen mee. Ik overweeg straks om eventueel nog eventjes langs te fietsen om hem ook aan iemand cadeau te doen die deze zeker gaat waarderen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben benieuwd naar je bevindingen. Het is een stap van Becker naar dit.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben benieuwd of het je lukt. Er is een enorme run op. Schijnbaar zijn er twintig doosjes met twaalf flesjes per doos in Nederland in de verkoop gegaan. Dat adres waar ik nog een wilde halen is al door zijn flesjes heen.
 

zwammy

Well-known member
Dan zal het wel niet gelukt zijn, het was kermis in Asten dus die zal wel 4 dagen onder de tafel liggen.
 

Susa

New member
Laatst op Down The Rabbit Hole hadden ze in ??n van die tenten IPA bier,

Wat een drap...... ik kende het ook niet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Bier topic

IPA is sowieso een type bier wat door de beginnende speciaalbier drinker niet altijd direct wordt gewaardeerd. Het kan ook zijn dat de desbetreffende IPA niet zoveel soeps was. Je hebt tenslotte onder de pilsners ook meuk.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Bier topic

Inmiddels heb ik nog drie As Good As It Gets kunnen bestellen via internet. Wat ook het maximum was per persoon. Een vriend heeft er ook drie besteld na aandringen van mij en de belofte dat ik er wel een of twee van hem overneem. Ik vraag me af of hij ze wel kwijt wil gezien ik nog geen betaalverzoekje binnen heb zien komen. Nog eventjes kijken hoeveel ik er zelf op ga drinken en hoeveel ik er weggeef.

Langzamerhand loopt de biergekte overigens wel wat uit de hand. Er is meer aanbod dan je ooit kan opdrinken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Aanzienlijk beter dan Heineken in ieder geval, al is dat niet moeilijk.

Oneens. Heineken is een redelijk neutraal biertje, wat zeker van de tap prima weg te drinken is. Grolsch heeft daarentegen een veel te bittere afdronk. Niet aangenaam. Ik ben het dan ook volledig eens met hun reclame 'je hebt bier en je hebt Grolsch'.... Ik heb liever bier.
 
Bovenaan